Krzysztof29it 0 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam wszystkich.Mam pytanie - można dołożyć amortyzator skrętu do standardowej przekładni w A4.Jeśli tak to prosiłbym o nr z Etki i ewenteualne za i przeciw.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 amortyzator skrętu ????? przekładnia kierownicza ze wspomaganiem jest własnie tym urzadzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof29it 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 To w takim razie co jest przymocowane do magla na tych aukcjach: http://www.allegro.pl/item940578792_maglownica_przekladnia_passsat_b5_audi_a4.html http://www.allegro.pl/item933917142_przekladnia_maglownica_audi_a4_95_99_2_6_b_v6.html W/g mnie to jest właśnie amortyzator sktrętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 tak, faktycznie to jest amortyzator skrętu tylko po co :mysli: :mysli: :mysli: ciekaw jestem do jakiej wersji to idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof29it 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 No właśnie , z tego co się orientuję to dawali te amortyzatory do wersji S. A co daje? Działa zapewne podobnie jak w motocyklach, czyli w zakręcie na nierównościach nie ma efektu wahadła kierownicą.A u mnie wspomaganie działa chyba "za mocno" i ten efekt mam. Nie jest przyjemny , zwłaszcza przy większych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 mercedes SL 500 (R129) w serii ma amortyzator skrętu, działa podobnie jak w motocyklach w mercu przy wychodzeniu z łuku kierownica szybciej wracała do pozycji na wprost, ogólnie czuć było że chce ciągle na wprost, nie było wyczuwalnych luzów, ani szarpnieć na kierwonicy spowodowanych małymi nierównościami po wymianie na nowy amortyzator efekt ten był szczególnie wyczuwalny taki komfortowy bajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mam taki amortyzator u siebie.mam s-line , ale napewno wkładano go przy silnikach V6 i chyba V6 2,5 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Dobra sprawa jak się jedzie powoli na dużych dziurach to kierownica nie lata od lewej do prawej. W audi widziałem z i bez już od audi 80 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoytekG-ce 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 mozecie podac numer tej częsci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się