Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 100 km/h na 4 biegu i brak mocy-przyczyny?


kris071287

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie padła rura wychodząca z turbiny do rury biegnącej dołem do intercoolera pod spodem - taka w kształcie S nr. 0D0 145 828C i to na zgięciach od wewnętrznej strony. Wyciągnij ją i oglądnij. U mnie syczało tylko jak dodawałem gazu a ciśnienie w dolocie nie przekraczało 1400 mBar :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na zlocie i podobno mam przeładowanie na turbo koleś mi mówił że powinno być 1 bar a ja mam 1.5 bara, mówił też że te syczenie to może być od zapiekających łopatek i że muszę turbo wyczyścić,A resztę podobno mam git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja czysciłem turbo łopatki wężyki i wąż od intrecoolera i tak jak przyśpieszam na 4 biegu tak około 110km/h to lekko szrpnie i straci moc wtedy wiecej niż 120 nie pojade wchodzi w tryb awaryjny jak odpalę znowu to jest ok na vagu jest błąd w dolocie czujnik i ciśnienie wyskakuje juz mi brakuje pomysłu a podobno tdi to łatwy silnik a nik nie potrafi podać przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci się olej z stamtąd leje to zobacz czy turbina ci nie zdycha bo to pierwszy objaw - wiadomo jak tylko tak aby aby to nie ma problemy, ale jak mocniej to sprawdź luzy na turbinie - mogli ci wcisnąć regenerowaną jako nową - nie wiem gdzie ją zakupiłeś :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie przejrzyj wszystkie te gumowe przewody od turbiny do kolektora ssącego plus łączniki między plastikowymi rurami wokół głowicy i zobacz też intrcooler - może masz na nim nieszczelność. Najlepiej poproś kogoś aby trochę przygazował a ty słuchaj pod maską skąd syczy , a to ułatwi sprawę :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opaski nowe założone...ale po próbie dynamicznej znowu tak jakby ciśnienie je rozpierało i znowu nie są na swoim miejscu,pomiędzy plastikiem a gumą znowu jest przerwa :( zrobiłem logi zaraz zapodam, a i przy próbie 011bs wystąpił error

QNeHi.jpg

7zDo0.jpg

QNSBA.jpg

ng3kS.jpg

nalJA.jpg

nhk9r.jpg

QPYO9.jpg

nhO59.jpg

nbU09.jpg

niewJ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris 071287 masz ewidentne przeładowanie wynikające z logowania grupy 11. Nie szukaj dziury w d..., tylko zabieraj się za czyszczonko turbinki. Kierowniczki dęba stoją i niestety trzeba ją wyczyścić. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ewidentnie na zapieczone kierownice w turbinie lub padnięty N75, drugie masz sztangę źle ustawioną - musisz wydłużyć prowadnicę z gruchy o jakieś 2-3mm (nakrętka + tulejka gwintowana ) poprzedni właściciel nie powiedział ci że się nią bawił - 2.5 Bar na VAG'u top max tej turbiny. Spróbuj najpierw ustawić sztangę tak aby na postoju dawała ok 990mbar , a potem sprawdź czy nie masz przepompowane - porównuj z tabelą specified - to jest optimum. jak to ustawisz to wtedy zobaczysz na logach czy N75 prawidłowo działa :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie reguluj długości sztangi bo potem trzeba będzie ciągle logować 011 i na bieżąco korekcje robić, zapieczona jest zmienna geometria w pozycji mx doładowania i wartość 2570 mbar to normalny tego efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem jadac w pewnych momentach auto przestaje mi przyspieszac robi sie jak zwykly diesel. dzisiaj wyprzedzałem auto (miałem na 4 około 100 km/h) naglre autem mi szarpneło i stracil moc. po zgaszeniu auta jak go odpale to ewszystko wraca do normy na jakis czas co to moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...