sebick Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka oleju (min.) zatrzymałem się i sprawdziłem stan (po ok.5min.) bagnet prawie suchy. Wymiana oleju była 7 tyś. temu. Kolejną rzeczą jaką zauważyłem to kolor płynu chłodniczego jest pomarańczowy? a był różowy nie ma widocznych śladów oleju. Sprawdziłem węże tzn. jeden przy chłodnicy i był twardy jak kamień.Nie ma widocznych wycieków pod autem. Czy to oznacz wymianę uszczelki pod głowicą?? jak tak to jakie to są koszta w przybliżeniu. Silnik AJM (255 tyś). Z góry dzięki za wskazówki. Pozdr.
Bigrazor Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 A nie zaczął ci lekko dymić bo by wyglądało jak by ci turbina zaczęła puszczać - zobacz wąż wylotowy z turbiny czy nie masz za dużo oleju w nim
bish - kopt Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 jeżeli płyn zmienil kolor to musiało coś pocisnąć spod uszczelki
danielm21 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 na forum jest tego typu tematów duzo wiec znajdziesz odpowiedz ile koszty... ale myślę ze około 1000zl.. sam sie naczytałem duzo o uszczelce bo myślałem ze mam do wymiany i jeżeli węże są twarde to jest jeden z objawów walnietej uszczelki ale ja slyszalem ze oleju przybywa a nie ubywa?? wiec musza sie fachowcy wypowiedzieć
Daimos Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 1000zł to raczej same części, do tego dojdzie robocizna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się