robert22ff 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 witam. mam wrażenie ze zaworek zwrotny na filtrze paliwa nie trzyma ;(, który wąż mam zacisnąć na noc np. by to sprawdzić czy to faktycznie to jest przyczyna porannego kręcenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luby1979 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 a jakie masz objawy?ps:który a nie ktury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 to napewno ten zaworek wymień go szybko bo bedziesz mial taka sytuacje ze nie zapalisz samochodu mialem tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert22ff 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 obiawy sa takie ze po nocy,kilku godz musi chwile pokrecic by zapalił. pozniej jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatko 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 tylko po nocy, czy w ciągu dnia po dłuższym postoju też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert22ff 0 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 w ciagu dnia tez,5-6 godz na postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamsDH 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Miałem takie objawy, wymiana zaworka pomogła. ASO, 160 zeta z tego co pamietam, albo cos koło tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert22ff 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 AdamsDH,Miałes identyczne obiawy po nocy i po kilku godz w ciagu dnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 zeby miec taka wieksza pewnosc ze to zapowietrzanie jest (lub nie) przyczyna chyba zacisnalbym wszystkie wezyki przy filtrze paliwa. Ale pewnie jeszcze latwiej jest sprawdzic inne przyczyny trudnego rozruchu zimnego silnika ... sprawdzales ? (np kat poczatku wtrysku, czujnik temperatury, kiedy wymieniany filtr paliwa ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się