Fergun 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Około 5 miesięcy temu miałem standardowy problem przy prędkości 110 łapałem tryb awaryjny. Przeczyściłem turbinę i wszystko było oka aż do dzisiaj ponownie dzieje się to samo. Czy możliwe jest żeby po tak szybkim okresie od czyszczenia znowu było tak samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Około 5 miesięcy temu miałem standardowy problem przy prędkości 110 łapałem tryb awaryjny. Przeczyściłem turbinę i wszystko było oka aż do dzisiaj ponownie dzieje się to samo. Czy możliwe jest żeby po tak szybkim okresie od czyszczenia znowu było tak samo ? oczywiście...jeszcze jak jeździłeś PSJ-tem to tym bardziej.Wywaliłeś kata?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergun 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Kata nie ruszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Kata nie ruszałem. to dlatego sie ponownie turbina znacznie szybciej zasyfiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 ja też kierownice 3 miechy temu czyściłem i też mi moc traci. Mechanik powiedział że turbo nie mogło się zabrudzić musiałby litry oleju brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 ja też kierownice 3 miechy temu czyściłem i też mi moc traci. Mechanik powiedział że turbo nie mogło się zabrudzić musiałby litry oleju brać To nie jest prawda, wcale nie musi brać oleju, jeżeli jest katalizator zasyfiony (podobno katalizator ma trwałość aż 90 000 km ) to turbina z wielką łatwością będzie się zasyfiać, ponieważ katalizator blokuje swobodny przepływ spalin, no i zbiera się tam nagar, sadza itp. Jedyna rada to przegonić od czasu do czasu autko na autostradzie, a najlepiej to wywalić kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergun 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 A wiecie gdzie w tym modelu jest sonda przed czy po kacie ? Bo to ma znaczenie jak się domyślam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 A wiecie gdzie w tym modelu jest sonda przed czy po kacie ? Bo to ma znaczenie jak się domyślam. nie ma sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergun 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Czyli jeden kłopot z głowy [br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 11:59_________________________________________________A da się kata jakoś wyczyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Czyli jeden kłopot z głowy [br]Dopisany: 08 Marzec 2010, 11:59_________________________________________________A da się kata jakoś wyczyścić ? lepiej wy***ać w kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 wywalić go czyli wyciąć? i co wstawić stumiennice? jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 wywalić go czyli wyciąć? i co wstawić stumiennice? jak to zrobić? wyciąć i wstawić rure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergun 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Szukałem szukałem i znalazłem coś na temat zamiennika od P. gruchota. Wielu sobie to chwali. Myślicie że to dobre rozwiązanie ? Bo ze spawaniem to u mnie ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Szukałem szukałem i znalazłem coś na temat zamiennika od P. gruchota. Wielu sobie to chwali. Myślicie że to dobre rozwiązanie ? Bo ze spawaniem to u mnie ciężko może być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 podobno na forum wydechy piszę że wstawić zwykłą rurę i nic sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergun 0 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Znalazłem na allegro dwa modele. Może ktoś powiedzieć czym one się różnią. Bo widoczna różnica to jest taka że ten droższy to jest grubszy w tym miejscu gdzie powinien być kat. 1 http://allegro.pl/item935450879_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html 2 http://allegro.pl/item935450859_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Roznia sie cena w dziale uklad wydechowy jesl ladnie wszystko opisane co mozna wlozyc zamiast kata wystraczy poszukac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się