Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Uszkodzilem zderzak w swoim aucie (urwał się halogen, pękł zderzak i delikatnie wgielo sie nadkole), samochod z 11.2006r.

Zgłosiłem szkodę z AC w firmie PZM TU. Mam wykupiony pakiet pełen z amortyzacją części i wykupionym udziałem własnym.

Tydzień temu dowiadywałem się telefonicznie o kosztorys, który dostałem tez na maila, no i oczywiscie policzono czesci zamienne na łączną kwotę 1282zł :) (gdzie sam zderzak w ASO kosztuje ponad 1700zł...a w kosztorysie ok 250zł)

Telefonicznie Pani "likwidator" poinformowala mnie, ze wie o tym, ze samochod jest w miare mlody wiec powinny byc czesci oryginalne i ze najlepiej bedzie jak przesle kosztorys z zakladu naprawczego. Firma, w ktorej bede naprawial auto, zrobila swoj kosztorys i wyslala go faxem oraz mailowo do p. likwidator - jednak nie otrzymalismy zadnej odpowiedzi. Dzis w skrzynce dostalem zwyklym listem pismo, ktore informuje, ze przyznano mi kwote 1282zł i jesli sie nie zgadzam, to w ciagu 14 dni mogę sie odwołac do dyrektora jednostki organizacyjnej..

No i wlasnie potrzebuję Waszej pomocy. Nie mialem nigdy zadnej kolizji wiec troche poruszam sie "po omacku" i nie wiem jak najlepiej postepowac, zeby przywrocic auto do stanu poczatkowego oraz otrzymac odpowiednie odszkodowanie.

Moze ma ktos wzor odwolania ?

ogolne zasady AC mojej polisy są dostepne pod adresem:

http://www.pzmtu.pl/Produkty/Warunki/nowe/OWU_AC_od_1luty_2010.pdf

Opublikowano

witam,

no to możemy sobie podać rękę, to samo towarzystwo ubez., ten sam problem...

- kosztorys PZM na zamiennikach zaniżony o kilka ładnych tysiączków :disgust:

- decyzja jakby pisana na wzorze innej szkody, przyznana kwota nie zgodna ani z ich kosztorysem ani z serwisowym :kwasny: dodatkowo potrącenia które wykluczone zostały przy podpisywaniu polisy.

Ale nie przejmuj się tą decyzją którą dostałeś, to klasyczne działanie ubezpieczyciela, zamknąć szkodę na podstawie tego co się ma przy zachowaniu terminów. prawdopodobnie wystosowali ją zanim dostali kosztorys serwisu.

My napisaliśmy odwołanie, grzecznie aczkolwiek stanowczo, że zgodnie z zapisami polisy i OWU AC, przekazujemy faktury za naprawę serwisową i wnioskujemy o wypłatę odszkodowania na ich podstawie. Załącznik - faktura i kosztorys serwisu (pomimo że serwis też im to przekazał). Do tego wszystkiego przypomnienie zapisów naszej polisy, gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości :wink4:

Sprawa świeża, więc jeszcze czekamy na decyzje.

Daj znać jak to się potoczy u Ciebie...

Opublikowano

tez mialem to samo z PZM wg ich wyceny 1700zł do wypłaty oczywiscie ceny czesci nie wiem skad, obcięto jeszcze VAT i wystarczyło ze zrobiłem sam sobie kosztorys, babka na podstawie opini stanu technicznego auta wystawionego przez likwidatora PZM zrobiła mi "nową" wycene za 50zł i wyszło prawie 4 tys. wysłełem ten swój kosztorys i po 5 dniach dostałem odpowiedz ze sie nagle zgadzają :naughty:

Pozniej pytałem tej babki co mi robiła kosztorys czemu tak jest, powiedziała ze wieksza połowa bierze tą pierwszą wycene i są zadowoleni i na tym żerują towarzystwa ubezpieczeniowe, tazke pisz odwołanie,zrób kosztorys sobie sam i czekaj cierpliwie bo pieniadze piechotą nie chodzą

Opublikowano

Witam

Sprawa zakończyła się sukcesem. Po pierwszej wycenie na 1300 zł napisalem odwolanie i wybralem metodę bezgotówkową.

Warsztat zrobil wycene na 3600 zł i naprawił mi auto tak jak chciałem :-)

pozdrawiam

Opublikowano

:good:

I dobrze że sie nie dałeś, wystarczy poświecić troche wiecej czasu....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...