turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja mam zmierząną elastyczność VAGiem na IV biegu: 80-120km/h 5,95 s. uuuuu to cos slabizna bo troche panad 6 sek. to ja mam od 60-100 a przy 80 na IV biegu to ci juz turbo powinno solidnie pompowac a przy 60 masz ledwo 1600 obr. wiec BRD prawe nie ma wtedy czym pojechac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 jak Wy mierzycie te czasy? trzymacie stala predkosc i w momencie startu stopera gaz w podloge? mam nadzieje, ze tak :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 60-100 mam równe 6 sek[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:14_________________________________________________ jak Wy mierzycie te czasy? trzymacie stala predkosc i w momencie startu stopera gaz w podloge? mam nadzieje, ze tak :gwizdanie: tak tyle że nie mierze tego stoperem a VAGiem.[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:15_________________________________________________ja przy 60 mam 1900obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 jak Wy mierzycie te czasy? trzymacie stala predkosc i w momencie startu stopera gaz w podloge? mam nadzieje, ze tak :gwizdanie: mam dobry zegarek i dobry refleks a na powaznie to z tacji tego ze turbo ma duza bezwladnosc tak jak i twoja nowa toja zawsze zaczynam przyspieszac troszke ponizej tak aby w momecie wejscia na 60 sbudowalo sie cisnienie we w ukladzie .Tak dostaje rzeczywiste czas a nie obarczony jeszcze tym ze w danym dniu i ja i auto mielsimy gorszy refleks To mam poropozycje zamiescmy czasy IV bieg 60-100 i V 80-120 to bedziemy mieli jaks poglad.Mozna nawet watek zalozyc na te okazje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 no myśle że byłby to dobry pomysł. Można by jeszcze wrzucać filmiki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 60-100 mam równe 6 sek[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:14_________________________________________________ jak Wy mierzycie te czasy? trzymacie stala predkosc i w momencie startu stopera gaz w podloge? mam nadzieje, ze tak :gwizdanie: tak tyle że nie mierze tego stoperem a VAGiem.[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:15_________________________________________________ja przy 60 mam 1900obr no to masz lepiej od serii o ok 0,5 sek bo ja sobie zapisalem i mialem 6.5 -6.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a powiedz mi bo przypuszam że robiłeś logi przy ilu Ci wstaje turbina?[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:20_________________________________________________0,5 sek. to jest prawie 10% więc dość dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a powiedz mi bo przypuszam że robiłeś logi przy ilu Ci wstaje turbina?[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:20_________________________________________________0,5 sek. to jest prawie 10% więc dość dużo Witek mi shamowal auto i wstawala przy ok 2100 ale mialem cos nie tak z ukadem podcisnien wymienilem dekiel i usczelke i wstaje teraz wczesniej ok 1900 i ogolnie ponizej tych obrotow ma tez jak by wiecje mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a masz gdzieś jakieś logi? Ile Ci pompuje?[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 17:50_________________________________________________ja mam mniej więcej tak (logowane na 4 biegu) 1500obr- 1500 1600obr- 1600 1700obr- 1900 1800obr- 2050 1900obr- 2300 2000obr- 2400 2100obr do 3300obr- 2550 (potem zaczyna lekko opadać) 3700obr- 2460 4300obr- 2400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja mam mniej więcej tak (logowane na 4 biegu) 1500obr- 1500 1600obr- 1600 1700obr- 1900 1800obr- 2050 1900obr- 2300 2000obr- 2400 gdzie ta druga liczba to co PSI ? bo to nie sa bary Nie robilem logow mam tylko wykres z hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja mam tylko tak podane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Proponuje założyć wątek o przyspieszaniu i przenieść tam wszystkie posty na ten temat Trzeba ujednolicić opcję pomiaru, tzn. taki sam bieg, te same prędkości tak jak zaproponował turdzi. Do tego informacja czy mierzone stoperem czy VAGiem czy GPSem. Do tego można dorzucić filmik (też widać czas przy odtwarzaniu filmiku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Piero sorka za tego offtopa ale za to masz watek na gorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Spox - w sumie wszystko na temat jest :wink4: Jak będzie okazja to zrobię jakieś filmiki jutro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Pelen bak czy na pusto...sam czy z pasazerem. Kolo zapasowe i graty bagazniku czy kanapa wyjeta Pod gore na plaskim czy z gorki....wiatr od czola czy w plecy.... Felgi 16 cali czy moze walce 18calowe... Panowie tyle zmiennych ze chyba byscie musieli jechac za soba albo obok siebie...z podobnym zaladowaniem i wtedy na komende testowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Pelen bak czy na pusto...sam czy z pasazerem. Kolo zapasowe i graty bagazniku czy kanapa wyjeta Pod gore na plaskim czy z gorki....wiatr od czola czy w plecy.... Felgi 16 cali czy moze walce 18calowe... Panowie tyle zmiennych ze chyba byscie musieli jechac za soba albo obok siebie...z podobnym zaladowaniem i wtedy na komende testowac. i wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja mam 17 na zime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Ja myślę, że tak na prawdę wszystkie nasze auta (2.0 i 2.5, nawet 2.7 które zawsze będzie lekko z przodu) mają bardzo zbliżone osiągi i takie "licytowanie" nie ma specjalnie sensu Każdy by chciał, żeby jego auto było NAJ NAJ NAJ... to trzeba było kupić RSa i wszystko w temacie :gwizdanie: Najważniejsze, żeby każdego z nas nasze auto CIESZYŁO i dawało frajdę z jazdy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ...i wszystko w temacie pamietam jak jakis czas temu mierzylem 60-100 na III biegu, startujac ze stoperem w tym samym czasie co wciskalem pedal w podloge jadac rowno 60 - zanim turbo wstalo i auto rozpedzilo sie do setki bylo jakies 5,5-6s (w zaleznosci od refleksu), a ja sie zastanawialem czemu inne 2.5Q maja po 4,8-5,0 w tym samym przedziale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się