sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 zacznij od softu narazie i juz... jak ci 170 kucy będzie mało to będziesz myślał co dalej. Przy 170 auto jeździ juz sensownie. No tak ale bez usuniecia DPF-a osiagne max 165KM wiec nie wiem czy jest sens...musialbym sie przejechac od kogos autem kto ma tyle koni i ocenic czy warto. zapraszam :> tylko tdi a benzyna to różnica No wlasnie musialbym sie przejechac jakims 2.0TDI 140PS po sofcie i wtedy ocenie
mgtan Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 jest jest sens... u Rogala dużo 140stek było a rzadko kto to usuwał, kiedyś pytałem o to tez u siebie, i powiedział że dopuki nie ma problemu ze zapachniem się DPFa to nic nie kombinuj bo nie ma po co.
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 No wlasnie tez tak slyszalem ze dopoki DPF nie sprawia problemow to lepiej go zostawic tylko w moim przypadku jesli go zostawie to osiagne max 165PS i nie wiem czy to sie oplaca no ale jestem juz coraz blizej podjecia decyzji a powiedzcie mi jeszcze jak to wyglada jak sie wpisze na liste gdzies na grupowy to jade na termin oni mi sprawdzaja w jakiej kondycji jest silnik czyli wtryski i cala reszta i jesli jest oki to robia program a jesli sie okaze ze cos jest nie odpuszczaja dobrze rozumie a czy mozna sie normalnie tak umowic na sprawdzenie silnika i jaki jest tego orientacyjny koszt?? Dodam ze auto mam od ponad roku i nigdy nie mialem zadnego problemu z DPF-em silnik pracuje rowno nie bierze oleju sprzeglo i dwumasa tez narazie jest cicho wiec sam nie wiem...
mgtan Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 u Rogala lub Mastersa diagnostyka kosztuje 200 PLN. Jak jest wszystko OK to robią program i już. 165 w stosunku do 140 poczujesz... bo bedzie miał inną charakterystykę... te 20-25km jest odczuwalne... Ja w serii miałem u siebie 167,5 KM (katalogowo 170), po wymianie wtrysku wypluł 182km, po zmianie softu 198 KM... a odczuwa się to jak diabli... różnica jest kolosalna, szczególnie powyżej 110 km/h... w porównaniu do serii to momentalnie wskakuje na 180... oczywiścei pozostaje kwestia momentu obrotowego... mi z 370Nm wskoczył na 415Nm... czuje się to.
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 u Rogala lub Mastersa diagnostyka kosztuje 200 PLN. Jak jest wszystko OK to robią program i już. 165 w stosunku do 140 poczujesz... bo bedzie miał inną charakterystykę... te 20-25km jest odczuwalne... Ja w serii miałem u siebie 167,5 KM (katalogowo 170), po wymianie wtrysku wypluł 182km, po zmianie softu 198 KM... a odczuwa się to jak diabli... różnica jest kolosalna, szczególnie powyżej 110 km/h... w porównaniu do serii to momentalnie wskakuje na 180... oczywiścei pozostaje kwestia momentu obrotowego... mi z 370Nm wskoczył na 415Nm... czuje się to. A jaki masz przebieg bo ja juz mam ponad 185tys a to na 2.0TDI juz troche duzo dlatego boje sie go obciazac dodatkowo a autem chce jeszcze jakis rok pojezdzic...
mgtan Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 u Rogala lub Mastersa diagnostyka kosztuje 200 PLN. Jak jest wszystko OK to robią program i już. 165 w stosunku do 140 poczujesz... bo bedzie miał inną charakterystykę... te 20-25km jest odczuwalne... Ja w serii miałem u siebie 167,5 KM (katalogowo 170), po wymianie wtrysku wypluł 182km, po zmianie softu 198 KM... a odczuwa się to jak diabli... różnica jest kolosalna, szczególnie powyżej 110 km/h... w porównaniu do serii to momentalnie wskakuje na 180... oczywiścei pozostaje kwestia momentu obrotowego... mi z 370Nm wskoczył na 415Nm... czuje się to. A jaki masz przebieg bo ja juz mam ponad 185tys a to na 2.0TDI juz troche duzo dlatego boje sie go obciazac dodatkowo a autem chce jeszcze jakis rok pojezdzic... prosze cie... 185.000 na diesla dużo? przestań... ja miałem 62 tysiące i poleciał mi wtrysk... teraz mam chyba 64 tysiące... nie ma reguły... kiedyś miałem Golfine IV z silnikiem 1.4 i jak sprzedawałem silnik miał 200.000km a chodził jak zegareczek mimo że jednak miał co robić przy tej masie auta. masz silnik BPW to nie BLB... spokojnie pochulasz... to jeszcze nie jest duży przebieg... (chyba jesteś wyznawcą liczby 200.000 km na samochód) ;-) Co do jeżdzenia i dalszej eksploatacji... zrób sobie delikatny program i już... nie będzie duzych przeciążeń... a skoro móisz o usuwaniu DPF to chciałęś ostro rezać moc a to już nie jest takie kolorowe...bo potem wtryski lepsze, turbo z BRD itp się zaczyna u nas na forum jeździ najwięcej 2.0 TDi 140 KM... możesz popytać o przebiegi i zwiększanie mocy... w wawce z naszego klubu jeździ 200 konne 2.0TDi (co miało 140) i jeździ... a 200 KM to już jest troche zabawy ze 140 zrobić... choć były i przypadki po 220-240km (ale to już jest konkretna kasa i konkretne ryzyko) Samochodu klasy A4 się liczy na 25-30 tys rocznie przebiegu... także spoko ziomka. Jak będzie coś nie tak to ci Rogla albo Masters nie zrobią programu bo będa mieć wątpliwości. Wiesz moze być tak że pojeździsz jeszcze 3 lata i 150.000 i nic nie będzie a może być że wyjedziesz jutro do pracy i padnie silnik. tfu tfu
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 prosze cie... 185.000 na diesla dużo? przestań... ja miałem 62 tysiące i poleciał mi wtrysk... teraz mam chyba 64 tysiące... nie ma reguły... kiedyś miałem Golfine IV z silnikiem 1.4 i jak sprzedawałem silnik miał 200.000km a chodził jak zegareczek mimo że jednak miał co robić przy tej masie auta. masz silnik BPW to nie BLB... spokojnie pochulasz... to jeszcze nie jest duży przebieg... (chyba jesteś wyznawcą liczby 200.000 km na samochód) ;-) Co do jeżdzenia i dalszej eksploatacji... zrób sobie delikatny program i już... nie będzie duzych przeciążeń... a skoro móisz o usuwaniu DPF to chciałęś ostro rezać moc a to już nie jest takie kolorowe...bo potem wtryski lepsze, turbo z BRD itp się zaczyna u nas na forum jeździ najwięcej 2.0 TDi 140 KM... możesz popytać o przebiegi i zwiększanie mocy... w wawce z naszego klubu jeździ 200 konne 2.0TDi (co miało 140) i jeździ... a 200 KM to już jest troche zabawy ze 140 zrobić... choć były i przypadki po 220-240km (ale to już jest konkretna kasa i konkretne ryzyko) Samochodu klasy A4 się liczy na 25-30 tys rocznie przebiegu... także spoko ziomka. Jak będzie coś nie tak to ci Rogla albo Masters nie zrobią programu bo będa mieć wątpliwości. Wiesz moze być tak że pojeździsz jeszcze 3 lata i 150.000 i nic nie będzie a może być że wyjedziesz jutro do pracy i padnie silnik. tfu tfu Zgodze sie z Toba powiem tak jestem juz na 80% przekonany jak narazie jestem w DE i pisalem juz do PATROX-a w tej sprawie i czekam na odpowiedz chcialbym sie udac do Dynosoftu nie mam daleko ale moze poczekam na jakies grupowe chipowanie wiesz zawsze jakies pare zloty zostanie na jakis maly modzik ale i tak beda zaczynac od sprawdzenia stanu silnika i jak bedzie ok to poddam sie zabiegowi
mgtan Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 napewno jak powiesz że chcesz w miare bezpieczny soft bo chcesz jeszcze długo pojeździć to ci taki zrobią. Jesli będzie coś nei tak z silnikiem to nie zrobią ci nawet delikatnego. Dynosoft to dobry tuner, tak jak Masters czy Rogal... każdy ma plusy i minusy i tyle.
Trezor Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 [..] chcialbym sie udac do Dynosoftu nie mam daleko ale moze poczekam na jakies grupowe chipowanie wiesz zawsze jakies pare zloty zostanie na jakis maly modzik [..] Akurat teraz ECU Project (dawny wrocławski Dynosoft) ma grupówkę, więc możesz się pewnie dopisać.
akjam Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 u Rogala lub Mastersa diagnostyka kosztuje 200 PLN. Jak jest wszystko OK to robią program i już. 165 w stosunku do 140 poczujesz... bo bedzie miał inną charakterystykę... te 20-25km jest odczuwalne... Ja w serii miałem u siebie 167,5 KM (katalogowo 170), po wymianie wtrysku wypluł 182km, po zmianie softu 198 KM... a odczuwa się to jak diabli... różnica jest kolosalna, szczególnie powyżej 110 km/h... w porównaniu do serii to momentalnie wskakuje na 180... oczywiścei pozostaje kwestia momentu obrotowego... mi z 370Nm wskoczył na 415Nm... czuje się to. A jaki masz przebieg bo ja juz mam ponad 185tys a to na 2.0TDI juz troche duzo dlatego boje sie go obciazac dodatkowo a autem chce jeszcze jakis rok pojezdzic... prosze cie... 185.000 na diesla dużo? przestań... ja miałem 62 tysiące i poleciał mi wtrysk... teraz mam chyba 64 tysiące... nie ma reguły... kiedyś miałem Golfine IV z silnikiem 1.4 i jak sprzedawałem silnik miał 200.000km a chodził jak zegareczek mimo że jednak miał co robić przy tej masie auta. masz silnik BPW to nie BLB... spokojnie pochulasz... to jeszcze nie jest duży przebieg... (chyba jesteś wyznawcą liczby 200.000 km na samochód) ;-) Co do jeżdzenia i dalszej eksploatacji... zrób sobie delikatny program i już... nie będzie duzych przeciążeń... a skoro móisz o usuwaniu DPF to chciałęś ostro rezać moc a to już nie jest takie kolorowe...bo potem wtryski lepsze, turbo z BRD itp się zaczyna u nas na forum jeździ najwięcej 2.0 TDi 140 KM... możesz popytać o przebiegi i zwiększanie mocy... w wawce z naszego klubu jeździ 200 konne 2.0TDi (co miało 140) i jeździ... a 200 KM to już jest troche zabawy ze 140 zrobić... choć były i przypadki po 220-240km (ale to już jest konkretna kasa i konkretne ryzyko) Samochodu klasy A4 się liczy na 25-30 tys rocznie przebiegu... także spoko ziomka. Jak będzie coś nie tak to ci Rogla albo Masters nie zrobią programu bo będa mieć wątpliwości. Wiesz moze być tak że pojeździsz jeszcze 3 lata i 150.000 i nic nie będzie a może być że wyjedziesz jutro do pracy i padnie silnik. tfu tfu Po pierwsze. Bez ruszania filtra możesz spokojnie robić prgram (oczywiście po diagnozie/oględzinch motoru) - odczujesz różnicę - opłaca się bo masz co do tego obawy. Po drugie. Ja właśnie mniej więcej przy przebiegu 185kkm robiłem program i to też nie jes przeszkoda. Po trzecie.Co ma do tego oznaczenie silnika? Jak jest motorownia w dobrym stanie? Sporo ludzi z silnikiem BLB jeździ po programie i innych modyfikacjach i nic się nie dzieje... Wielu jeździ z innymi jednostkami i mają problemy więc nie generalizuj mgtan, że jak BLB to już po wszystkim. Ja robiłem u Rogala i przyrost prawie 30KM i ładna kreska niutków to jes to! Po czwarte. RÓB PROGRAM! Po piąte. RÓB PRGRAM! Po... :kox: :kox:
mgtan Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 ja nie musze generalizować, nie od dziś wiadomo że z diesli najwięcej jaj jest z BLB... no stary... a to że zdarzają się dobre sztuki to się wie. co nie zmienia postaci rzeczy i cytując przedmówce "RÓB PROGRAM" :kox:
sysek27 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Jestem juz po wstepnych ustaleniach z PATROX-em i jestem juz zdecydowany ale ostateczna decyzja zapadnie w niedziele bo nie wiem jak wyladuje finansowo w tym miesiacu
sysek27 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Akjam a ile Ty zrobiles km od zrobienia wirusa?? jak ogolnie oceniasz zachowanie auta, spalanie, przyspieszenie jest duza roznica??
akjam Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Akjam a ile Ty zrobiles km od zrobienia wirusa?? jak ogolnie oceniasz zachowanie auta, spalanie, przyspieszenie jest duza roznica?? Od czasu viruska zrobiłem jakieś 30 tysi. Zachowanie auta: spalanie delikatnie wzrosło ale nie wiele (zależy jak się jeździ) natomiast przyspieszenie/bezpieczne wyprzedzanie przy wyższych prędkościach to jest to! Różnica naprawdę mocno odczuwalna! Ten modzik jest w TOP 3 mojej furki... Bixy, tapicerka, virus no i może jeszcze BOSE - to z ostatnich dni.
sysek27 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Akjam a ile Ty zrobiles km od zrobienia wirusa?? jak ogolnie oceniasz zachowanie auta, spalanie, przyspieszenie jest duza roznica?? Od czasu viruska zrobiłem jakieś 30 tysi. Zachowanie auta: spalanie delikatnie wzrosło ale nie wiele (zależy jak się jeździ) natomiast przyspieszenie/bezpieczne wyprzedzanie przy wyższych prędkościach to jest to! Różnica naprawdę mocno odczuwalna! Ten modzik jest w TOP 3 mojej furki... Bixy, tapicerka, virus no i może jeszcze BOSE - to z ostatnich dni. Przekonales mnie...teraz tylko kase organizowc no i kobiete oswiecic ze kolejny mod sie szykuje trzymajcie kciuki
akjam Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Akjam a ile Ty zrobiles km od zrobienia wirusa?? jak ogolnie oceniasz zachowanie auta, spalanie, przyspieszenie jest duza roznica?? Od czasu viruska zrobiłem jakieś 30 tysi. Zachowanie auta: spalanie delikatnie wzrosło ale nie wiele (zależy jak się jeździ) natomiast przyspieszenie/bezpieczne wyprzedzanie przy wyższych prędkościach to jest to! Różnica naprawdę mocno odczuwalna! Ten modzik jest w TOP 3 mojej furki... Bixy, tapicerka, virus no i może jeszcze BOSE - to z ostatnich dni. Przekonales mnie...teraz tylko kase organizowc no i kobiete oswiecic ze kolejny mod sie szykuje trzymajcie kciuki :polew: Musi się do tego przyzwyczaić. Takie jest życie z członkiem Klubu AUDI A4!
sysek27 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Akjam a ile Ty zrobiles km od zrobienia wirusa?? jak ogolnie oceniasz zachowanie auta, spalanie, przyspieszenie jest duza roznica?? Od czasu viruska zrobiłem jakieś 30 tysi. Zachowanie auta: spalanie delikatnie wzrosło ale nie wiele (zależy jak się jeździ) natomiast przyspieszenie/bezpieczne wyprzedzanie przy wyższych prędkościach to jest to! Różnica naprawdę mocno odczuwalna! Ten modzik jest w TOP 3 mojej furki... Bixy, tapicerka, virus no i może jeszcze BOSE - to z ostatnich dni. Przekonales mnie...teraz tylko kase organizowc no i kobiete oswiecic ze kolejny mod sie szykuje trzymajcie kciuki :polew: Musi się do tego przyzwyczaić. Takie jest życie z członkiem Klubu AUDI A4! Tez jej tak mowie tylko Ona twierdzi ze to juz u mnie obsesja jest bo ja ciagle tu przesiaduje i ciagle mam jakies pomysly a gdy juz pada z moich ust haslo: "A4 klub" to slysze: "Cos znowu wymyslil malo Ci..."
akjam Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Akjam a ile Ty zrobiles km od zrobienia wirusa?? jak ogolnie oceniasz zachowanie auta, spalanie, przyspieszenie jest duza roznica?? Od czasu viruska zrobiłem jakieś 30 tysi. Zachowanie auta: spalanie delikatnie wzrosło ale nie wiele (zależy jak się jeździ) natomiast przyspieszenie/bezpieczne wyprzedzanie przy wyższych prędkościach to jest to! Różnica naprawdę mocno odczuwalna! Ten modzik jest w TOP 3 mojej furki... Bixy, tapicerka, virus no i może jeszcze BOSE - to z ostatnich dni. Przekonales mnie...teraz tylko kase organizowc no i kobiete oswiecic ze kolejny mod sie szykuje trzymajcie kciuki :polew: Musi się do tego przyzwyczaić. Takie jest życie z członkiem Klubu AUDI A4! Tez jej tak mowie tylko Ona twierdzi ze to juz u mnie obsesja jest bo ja ciagle tu przesiaduje i ciagle mam jakies pomysly a gdy juz pada z moich ust haslo: "A4 klub" to slysze: "Cos znowu wymyslil malo Ci..." To większość tak tutaj ma... :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Tez jej tak mowie tylko Ona twierdzi ze to juz u mnie obsesja jest bo ja ciagle tu przesiaduje i ciagle mam jakies pomysly a gdy juz pada z moich ust haslo: "A4 klub" to slysze: "Cos znowu wymyslil malo Ci..." ooo...skąd ja to znam... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: u mnie niedługo to będe się musiał zacząc chowac jak będ przeglądał a4-klub... nie mówić że wszystkie rachunki dziele na 3 jak pada pytanie o kwote
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się