augustA4 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 szukałem tematu ale nie znalazłem Drugi raz mam zaciętą klapę nagrzewnicy w klimatroniku. Pierwszy raz zdażyła sie taka sytuacja mieniąc temu. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu nocy wszystko wróciło do normy. Podjechałem do serwisu na podpięcie VAG-a. wyskoczył błąd zacięcia klapy nagrzewnicy lewa strtona. Wszystko było dobrze do dzisiaj. Obawiam sie że czeka mnie wymiana silniczka lub tak jak usłyszałem w serwisie dostanie sie do niego i oględziny czy nic nie wpadło pomiędzy klapę. Pytanie jest czy trudno się tam dostać? co trzeba zdemontować? Prawdę powiedziawszy przeraża mnie perspektywa wymontowania całego tunelu środkowego. Czy ktoś z was przerabiał taki temat?
piotrr07 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 myślę że to wina tylko silniczka-chyba dość częsta usterka .aby dostać się tam trzeba odkręcić schowek i po jego zdemontowaniu jest dostęp do pięciu silniczków natomiast jest jeszcze jeden po przeciwnej stronie nagrzewnicy i aby tam zajrzeć trzeba zdemontować dolną osłonę kokpitu pod kierownicą.ogólnie myślę że nie ma wielkiej fizolofji aby tam się dostać.
augustA4 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 myślisz że można to wykonać samemu?? Może ma ktoś instrukcje demontażu osłon czy cos takiego ?? niestety tego co wiem silniczek znajduje sie od strony kierowcy. Dmucha cały czas ciepłe od tej właśnie strony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się