Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Projekt Mocny AFN


SoMeS

Rekomendowane odpowiedzi

A po czym tak wnosisz? Co w nim jest słabszego jak w AJM? :cool1:

tylko i wyłącznie przypuszczam bo widziałem już przekokxowane ajm'y gdzie dół się rozpadał a nie widziałem jeszcze czegoś takiego w AFNie :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mało widziałeś ;)

Łatwiej doj**ać jest koxu przez pompki jak pompą 10 i wtryskami 205 z AFN, dlatego jest mniej spektakularnych zejść w tych motorach.

Co do AFN to widziałem takie z pękniętym blokiem, wałkiem pośrednim latającym jak starej babie ząb, urwanymi grzybkami zaworowymi, pękniętą głowicą, przepalonymi tłokami, powypychanymi ciśnieniem oleju popychaczami, ...

Co nie zmienia postaci rzeczy, że AFN to udana konstrukcja o identycznej wytrzymałości układu korbowo - tłokowego jak AJM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal są, ale z głową, a nie z ogórkiem :decayed:

a , no chyba ze tak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mało widziałeś ;)

Łatwiej doj**ać jest koxu przez pompki jak pompą 10 i wtryskami 205 z AFN, dlatego jest mniej spektakularnych zejść w tych motorach.

Co do AFN to widziałem takie z pękniętym blokiem, wałkiem pośrednim latającym jak starej babie ząb, urwanymi grzybkami zaworowymi, pękniętą głowicą, przepalonymi tłokami, powypychanymi ciśnieniem oleju popychaczami, ...

Co nie zmienia postaci rzeczy, że AFN to udana konstrukcja o identycznej wytrzymałości układu korbowo - tłokowego jak AJM.

ja jak na razie widziałem tylko kilka sztuk Ty zapewne setki :)

myślisz że po korekcie softu powinienem poprzestać? :mysli:[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 19:00_________________________________________________

dizle nie są do rezania :decayed:

to AEB się ostatnio rozpadł w drodze na program :tongue4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem tyle, za co w sobie teraz w brodę pluję, było od razu, jako baza zakupić awx, avf i go modzić, bo do afn wszystko praktycznie z awx się przekłada a awx już to ma... :gwizdanie:

rozsprzedać silnik na części, zostawić turbo + cooler + kilka pierdołek i kupić awx'a z manualem od razu mówisz?

w sumie pomysł nie głupi bo jak mam wydać teraz 3k na jeszcze większe wtryski i pompkę to kupię za to kompletny silnik a po sprzedaży gratów wyjdę w okolicach zera... temat swapa myślę bym ogarnął tylko nie wiem jak tam z wiązkami? :mysli:

tomek temat swapa zamieściłem na forum w dziale warsztat i myślę że temat samego swapa trudny nie jest, ja osobiście na twoim miejscu zrobił bym wydech jak masz już zamówiony i koniecznie chodnice oleju bo z tego co wiem po autostradach śmigasz, korektę pod graty i już bym odpuścił, jak pompa ewentualnie klęknie to bym wymienił na 11 albo 10 z jakimś niedużym przebiegiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek temat swapa zamieściłem na forum w dziale warsztat i myślę że temat samego swapa trudny nie jest, ja osobiście na twoim miejscu zrobił bym wydech jak masz już zamówiony i koniecznie chodnice oleju bo z tego co wiem po autostradach śmigasz, korektę pod graty i już bym odpuścił, jak pompa ewentualnie klęknie to bym wymienił na 11 albo 10 z jakimś niedużym przebiegiem

myślę że do ogarnięcia :)

na pewno będzie jeszcze wydech bo jak pisałem jest już zamówiony i po tym korekta już na map sensorze z awx'a który mialem ostatnio przez chwilę założony i siał spustoszenie w postaci 1,85bara dla turbiny (równie szybko go zdjąłem) :tongue4:

jeżeli chłodniczkę oleju to jaką??

pompkę jeżeli miałbym wymieniać to nie ma sensu innej jak 11mm... ale to tak jak mówię zobaczę co wypluje po korekcie softu i wówczas będe myślał dalej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonusy w serii często maja się nijak do wyników po modzie

170KM na seryjnej pompie 10-tce to zdarzyło się pewnie mniej niz z 7-10 razy na forach internetowych, wiec to są naprawde nieliczne przypadki

zwykle wychodzą okolice 160KM +-4KM

akurat takie mody do 160KM z 216 wcale nie podnoszą spalania, i jak sie nie butuje non stop to przy normalnej dynamicznej jeździ nie pali dużo wiecej jak seryjny AFN, a przy umiejętnej jeździe nawet mniej

190KM w AFNie (zwykle z przelotem +300 tys km) to wcale nie jest mało na turbinie BRD ! wiec nie powiedziałbym że jedynie 190KM

wystarczy ze szklanki wyklepane lub 11stka watpliwej jakości lub wtryski słabo wyregulowane albo BRD jakies dziwne sie trafiło i nie bedzie 200KM choćby skały srały :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy trochę zmęczonych życiem AFN przychylałbym się do tego co pisał Cowboy:

- 216,

- FMIC,

- AWX lub hybryda na bazie AWX z wałkiem ARL,

- kolektor dolotowy AWX,

- program.

Jak pompa i motor zdrowe to wyda ok 160 KM. W zupełności wystarczy do jazdy bezpiecznie dla motoru.

200 KM przy silniku VP to już naprawdę wszystko musi śmigać jak ta lala, w szególności pompa 11 i wtryski 230. Inaczej d*pa z tego. Poza tym przy takich modach łatwo dostać tłokiem w kolano :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

utwierdziliście mnie tylko w przekonaniu nad którym co raz to częściej zaczynałem się zastanawiać :)

tak więc będzie już tylko finalne strojenie z gratami które już mam przygotowane i na tym poprzestanę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...