Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Dymienie na niebiesko


AudiB4

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem w zlokalizowaniu usterki,mianowicie jak w temacie dymienie na niebiesko,to wiemy że olej,ale gdzie,puszcza turbina czy padły pierscienie,podczas wymiany świec ta na pierwszym cylindrze była cała w oleju,dymienie nie wystepuje cały czas,tylko jak ma kaprys,po dłuższej jeździe lub po nagrzaniu silnika,pozostaje chwilę na wolnych obrotach,dodać gazu wtedy chmura na niebiesko,pojeżdzić przepali,dymienia brak,no może to do przyjęcia lekko czarne,ale zapach spalonego oleju jest,uszczelniacze zaworowe wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie to raczej nie... jak odpalał w zimę ??

Zdejmij dolny wąż od interkulera i zobacz czy jest tam olej, zdejmij wąż zasysający powietrze do turbo i zobacz luz na wirniku. Jak wygląda sprawa mocy autka ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam to samo co TY i coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że turbo przepuszcza olej. Też zastanawiam się czy to nie pierścienie ale w zimie odpalał bez większych problemów, raz musiałem kręcić z 5 razy ale było coś koło -18. Jak odpalał to nierówno pracował przez 5 sekund z racji padniętych świec tak myślę. Mam nadzieję że ktoś doradzi co może być nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia kat wyprzedzenia wtrysku. Logi dobrze by bylo zrobić :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza i najprostsza do wykonania sprawa to odkręcenie węża elastycznego idącego :krol:

do intercoolera i sprawdzenie ilości oleju, który tam jest (a jak wiemy jest na pewno).

Pytanie ile go tam jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc w zimę po wymianie świec palił bez problemu,węża z colera nie zdejmowałem,natomiast z odmy idzie dymek,po zdjęciu korka wlewu oleju na moje oko to za mocno dmucha,sprawa mocy,to ciekawsza sprawa,osłabł ale to po wymianie pompy wody,rozrząd na 100% ok,nie da się go rozkręcić wyżej niż 4000 obr,dawka paliwa się zmniejszyła jakoś sama z siebie i nie moge dojść dlapoczemu.

A po zagrzaniu już na trasie,np, 100 na budziku,but w podłogę ,pojawia sie mocno szare dymienie,aż do ustabilizowania obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...