Hugo Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Poprawiłem temat , bo Adaś ma AWX , a nie AVF
pre_pl Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 fajna temperatura paliwka no i te wskazania w 008... Tak jakby but w podłodze nie był cały czas, ale chyba był... Dziwne w ogóle są.... przy dmuchaniu prawie 2600mbar (w 011) zaledwie te 175 koni ? (chociaż ładny prosty jest wykres) No i jaka temperatura otoczenia była ? Bo 45st w dolocie to chyba rewelacja nie jest, jak jest FMIC ? Chyba, że było bardzo gorąco na zewnątrz... Moje pomiary: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11992.msg151425#msg151425 a moc szacuję, na "trochę" więcej niż 175 koni....
Kunio Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 te 45 stopni w dolocie to zaleta wypasionych zlepów które próbują udawać FMIC poziek taki fachura
Gość Murzyn Opublikowano 22 Czerwca 2007 Opublikowano 22 Czerwca 2007 te logi sa jeszcze sprzed ostatniej korekty - nie pamietam jakie wtedy adaś mial parametry, ale auto kopcilo jak star 200. Cytujfajna temperatura paliwka no i te wskazania w 008... Tak jakby but w podłodze nie był cały czas, ale chyba był... Dziwne w ogóle są.... przy dmuchaniu prawie 2600mbar (w 011) zaledwie te 175 koni ? (chociaż ładny prosty jest wykres) adas prowadzil, wiec reki sobie nie bam uciac, ale na 99% byl w podlodze. Doladowanie (o ile mozna polegac na tych logach) dochodzi do prawie 2 bar (na wykresie szpic momentu) te 45 stopni w dolocie to zaleta wypasionych zlepów które próbują udawać FMIC tez mnie zaskoczyla temperatura w dolocie - Poź twierdzil, ze to wina tego, ze FMIC odsloniety jest tylko jakas 1/3 powierzchni - trzeba go przesunac w dol i to sporo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się