Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę bardzo o pomoc


medyczny.ratownik

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam takie problem, otóż szukałem na forum ale jakoś nie mogę znaleźć pomocy na temat mojej sprawy .Z góry będe wdzieczny za pomoc.

Otóż wracałem sobie z pracy ( auto stało 12 godzin) Mam audi A4 B5 1997 AFN Automat i zaczyna mi przeżucać biegi dopiero przy około 3,5 tyś. .Podłączyłem pod Vag i wyszło coś takiego :

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 01N 927 733 BQ

Component: AG4 Getriebe 01N 3342

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

03-00 - No Signal

00652 - Gear Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Kod 652 po kasowaniu nie pojawia już się ale pojawia się cały czas 281

Odczytałem że kod :

281 - 281 Czujnik prędkości własnej pojazdu - G68, Sensor prędkości pojazdu - brak sygnału (G68)

a kod 652 :

652 Układ kontroli biegu, Kontrola zakresu transmisji - niewłaściwy poziom biegu

652 Kontrola zakresu transmisji - bieg #1 - niewłaściwy poziom, Kontrola zakresu transmisji - bieg #2 - niewłaściwy poziom

652 Kontrola zakresu transmisji - bieg #3 - niewłaściwy poziom, Kontrola zakresu transmisji - bieg #4 - niewłaściwy poziom

Bardzo proszę o poradę jakie koszty z tym związane i czy dało by się to zrobić we własnym zakresie "pod domem " .

Bardzo czekam na odp. można też na GG 4892424 .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wymień czujnik skasuj błędy i powinno być ok nr cześć przynajmniej u mnie to 095 927 321a jest to 4 biegowa skrzynia biegów oznaczenie CUW czujniki są 2 po lewej i prawej stronie skrzyni zrazie co mam na sprzedaż te czujniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Dziękuje za rady i ogłaszam że udało mi się naprawić.

Faktycznie miałem problem ze skrzynią biegów ,obroty zmieniały się na około 3,5 tyś a start był taki ospały powolny jak by startował z 2 biegu .

Po podłączeniu VAG`a i zlokalizowaniu że problem jest w czujniku otworzyłem maskę i po prawej stronie pojazdu obok skrzyni biegów znajduję sie czujnik prędkości pojazdu i zobaczyłem że jest oderwany od niego kabel koloru biało-czarnego.

Po podniesieniu samochodu i dostaniu się do czujnika (dość łatwy dostęp) zlutowałem i zabezpieczyłem kabel izolacją termokurczliwą .

LCFcS.jpg

Odczepiony kabelek od czujnika

P8gp9.jpg

zaizolowany czujnik prędkości pojazdu ( lrawa strona skrzyni biegów).

Po naprawieniu kabelków i podłączeniu VAG`a błędy się wykasowały .

Życzę wszystkim wielu pomyślnych napraw. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...