Rogu Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam! Sluchajcie zanim pojade podpinac sie do kompa, bo na to teraz nie mam czasu chcialbym wysluchac waszych teorii bo benzyne z doladowaniem mam dopiero 4 mies. Problem wyglada w ten sposob, jakis czas temu zauwazylem ze przy gwaltownym przyspieszaniu moc przychodzila jakos skokami. nie szarpalo nie wiem jak, ale czuc bylo ze po zalaczeniu turbiny sa takie fale. Przysluchiwalem sie i wydaje mi sie ze turbo pracowalo rowno przez caly zakres obrotow. Takze stawialem na jakies lewe powietrze albo moze filtr paliwa. Wszystko fajnie ale zanim zdarzylem cos zrobic dzisiaj odpalilem auto juz bez turbiny nic, cisza, mam zwykla benzyne Teraz tak, olej w porzadku, nie kopci, turbo nawet nie gwizdnie... Jedyne co przychodzi do glowy takiemu laikowi jak ja to przeplywka Zasadnicze pytanie: Czy jest sens zebym zaczal cos grzebac czy w pierwszej kolejnosci jechac na kompa?? Z gory dzieki za pomoc
fend18 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam! Sluchajcie zanim pojade podpinac sie do kompa, bo na to teraz nie mam czasu chcialbym wysluchac waszych teorii bo benzyne z doladowaniem mam dopiero 4 mies. Problem wyglada w ten sposob, jakis czas temu zauwazylem ze przy gwaltownym przyspieszaniu moc przychodzila jakos skokami. nie szarpalo nie wiem jak, ale czuc bylo ze po zalaczeniu turbiny sa takie fale. Przysluchiwalem sie i wydaje mi sie ze turbo pracowalo rowno przez caly zakres obrotow. Takze stawialem na jakies lewe powietrze albo moze filtr paliwa. Wszystko fajnie ale zanim zdarzylem cos zrobic dzisiaj odpalilem auto juz bez turbiny nic, cisza, mam zwykla benzyne Teraz tak, olej w porzadku, nie kopci, turbo nawet nie gwizdnie... Jedyne co przychodzi do glowy takiemu laikowi jak ja to przeplywka Zasadnicze pytanie: Czy jest sens zebym zaczal cos grzebac czy w pierwszej kolejnosci jechac na kompa?? Z gory dzieki za pomoc podlacz manometr i sprawdz cisnienie doladowania wtedy bedziesz mial pewnosc co do turbiny i szczelnosci ukladu, przeplywke sprawdzisz podpinajac pod komputer blok 002 o ile pamietam oczywiscie dynamicznie
Rogu Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 turbiny nie mam co sprawdzac bo ona nawet nie ma zamiaru sie zalaczyc, poprostu totalne zero. Tak jakbys odlaczyl wtyczke i koniec. A przeplywke sprawdze przed weekendem to napisze co i jak, moze komus sie przydadza takie info na przyszlosc. Dzieki poki co
dragon110885 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 na twoim miejscu najpierw sprawdził bym kompa "VAG" później przepływka. kiedyś miałem taki sam problem rozwiązałem go. vag powiedział mi brak ciśnienia doładowania problem był jasny jak słońce turbo. rozkręciłem była tak zarąbana że komputer ją wyłączył, wyczyściłem , zamontowałem, z kasowałem błąd vagiem i jak nowa chodziła. pozdrawiam
Pucek Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 a ja bym zaczął od kupna wskaźnika doładowania :gwizdanie: potem podłączyć VAG, może auto wpadło w tryb awaryjny?
mstan Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Witam "podlacz manometr i sprawdz cisnienie doladowania wtedy bedziesz mial pewnosc co do turbiny i szczelnosci ukladu" Zadziwiają mnie takie rady.Owszem będziesz wiedział jak ładuje turbinka(być może),ale jak się ma do tego szczelność układu ? W AEB 95 nie ma ciśnienia doładowania na VAG-u. Turbinki nie można wyłączyć VAG-iem lub ECU. Może być jedynie zablokowane mechanicznie. Można to sprawdzić ściągając wąż gumowy po stronie "zimnej" - palcem sprawdzić czy wirnik turbinki da się obrócić płynnie wokół własnej osi.Jeżeli nie ma jakichś oporów przyczyny należy szukać po stronie klapy ograniczającej przepływ spalin przez turbinę (WG). Pozdrawiam
fend18 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam "podlacz manometr i sprawdz cisnienie doladowania wtedy bedziesz mial pewnosc co do turbiny i szczelnosci ukladu" Zadziwiają mnie takie rady.Owszem będziesz wiedział jak ładuje turbinka(być może),ale jak się ma do tego szczelność układu ? W AEB 95 nie ma ciśnienia doładowania na VAG-u. Turbinki nie można wyłączyć VAG-iem lub ECU. Może być jedynie zablokowane mechanicznie. Można to sprawdzić ściągając wąż gumowy po stronie "zimnej" - palcem sprawdzić czy wirnik turbinki da się obrócić płynnie wokół własnej osi.Jeżeli nie ma jakichś oporów przyczyny należy szukać po stronie klapy ograniczającej przepływ spalin przez turbinę (WG). Pozdrawiam cisnienie bedzie mniejsze od fabrycznego bo bedzie szlo bokiem przez nieszczelnosc, dodatkowo zakladajac ze uklad jest szczelny bedzie mozna od razu wykluczyc klapke przepuszczajaca spaliny w turbinie. wg mnie od tego mozna byloby zaczac.
Rogu Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Sluchajcie podlaczylem przeplywke ( bo i tak musialem kupic nowa) ale nic to nie zmienilo Zaraz ide rokrecac turbine bo cos kurde weze od niej sa za tluste na laczeniach, teraz pytanie czy poprostu sie zasyfila czy jednak wciagnela oleju tyle ze olej na bagnecie jest jak byl porozkrecam, oblukam i napisze co sie urodzilo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się