SoMeS Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam Chciałbym się dowiedzieć jakie jest ciśnienie w spływie oleju z turbiny w silnikach TDI? (w tym wypadku AFN) Nie musi być jakaś super precyzyjna informacja.. Mam tam nieszczelność i nie wiedzieć czemu uszczelka nie wyrabia (mimo że założona nowa) dlatego chciałbym to dodatkowo czymś uszczelnić Co by się do tego celu nadało? Wąż i turbina jak najbardziej w porządku, wyciek jest ewidentnie na łączeniu węża z suszarką. Z góry dzięki za pomoc
Nosb Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Silikon jakis przeklej ewentualnie , lub np dwie uszczelki i sciagnij. Tam nie ma cisnienia raczej a jesli jest to bardzo niskie.
SoMeS Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 Silikon jakis przeklej ewentualnie , lub np dwie uszczelki i sciagnij. Tam nie ma cisnienia raczej a jesli jest to bardzo niskie. nie jest tam za ciepło na sylikon? myślałem bardziej by wrzucić tak jak piszesz na 2óch uszczelkach smarując jeszcze dodatkowo każdą z nich np. klejem do tłumików z obu stron tylko nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie póki co furę mam przez to uziemioną bo w przybliżeniu ucieka mi tamtędy kropelka oleju na 30s.
Nosb Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Bez przesady ze za cieplo Ilez tam masz? olej nie rozgrzewa sie przeciez do 150 stopni Wiec wiecej jak 200 tam nie bedzie za cholere Smaruj albo dwie uszczelki Ten do wydechow bym odpuscil wwalibym dwie uszczelki moze sie doszczelni wtedy.
SoMeS Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Bez przesady ze za cieplo Ilez tam masz? olej nie rozgrzewa sie przeciez do 150 stopni Wiec wiecej jak 200 tam nie bedzie za cholere Smaruj albo dwie uszczelki Ten do wydechow bym odpuscil wwalibym dwie uszczelki moze sie doszczelni wtedy. W sumie racja... sylikon wytrzyma 150' ?
jaro4444 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Nie stosuje się silikonu przy turbinie!!! Najprawdopodobniej masz zgiętą blachę, która dociska uszczelkę. Odkręć wąż spływowy i przyłóż tą flanszę do płyty traserskiej albo do kawałka szkła. Jak jest krzywa to można przejechać na magnesówce albo kupić nowy wąż spływowy. Daje się pod spływ tekturową uszczelkę i dokręca z czuciem (tak by nie pogjąć blachy znów), ale jednocześnie by nie ciekł olej spod uszczelki.
SoMeS Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Nie stosuje się silikonu przy turbinie!!! Najprawdopodobniej masz zgiętą blachę, która dociska uszczelkę. Odkręć wąż spływowy i przyłóż tą flanszę do płyty traserskiej albo do kawałka szkła. Jak jest krzywa to można przejechać na magnesówce albo kupić nowy wąż spływowy. Daje się pod spływ tekturową uszczelkę i dokręca z czuciem (tak by nie pogjąć blachy znów), ale jednocześnie by nie ciekł olej spod uszczelki. czekałem tu na Ciebie ok w takim razie sprawdzę na ile to proste jest i póki co wytnę jakąś uszczelkę tak jak mówisz tekturową (krygielit nie był by lepszy?) a tak z ciekawości.. czemu nie stosuje się sylikonu? co innego mógłbym tam posmarować tak dla pewności?
jaro4444 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ok w takim razie sprawdzę na ile to proste jest i póki co wytnę jakąś uszczelkę tak jak mówisz tekturową (krygielit nie był by lepszy?) a tak z ciekawości.. czemu nie stosuje się sylikonu? co innego mógłbym tam posmarować tak dla pewności? W każdy sklepie motoryzacyjnym dostaniesz za 2 zł uszczelkę pod spływ oleju do TDI - jest od razu z zaimpregnowanej tektury. Silikonu się nie daje bo jak go wyciśniesz do środka kanału olejowego to będzie zoonk. Poza tym puszcza on w takich miejscach po pewnym czasie.
SoMeS Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 W każdy sklepie motoryzacyjnym dostaniesz za 2 zł uszczelkę pod spływ oleju do TDI - jest od razu z zaimpregnowanej tektury. Silikonu się nie daje bo jak go wyciśniesz do środka kanału olejowego to będzie zoonk. Poza tym puszcza on w takich miejscach po pewnym czasie. uszczelka to nie problem bo mam takie 2 z czego jedna nowa niestety olej puszcza dalej i mam zamiar tam delikatnie czymś jeszcze posmarować dla uszczelnienia... co do sylikonu to już rozumiem ale to tak jak ze wszystkim trzeba po prostu uważać by było to tylko zewnętrznie... wieczorem po pracy będę się z tym bawił to zobaczę [br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 15:03_________________________________________________sytuacja opanowana... zarzuciłem 2 uszczelki i między nie niewielką ilość specjalnego specyfiku to samo zrobiłem z zewnątrz i skręciłem z czuciem
Nosb Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Czyli dwie uszczelki daly rade Czesto tak mi sie zdarzy zrobic gdzies
SoMeS Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Czyli dwie uszczelki daly rade Czesto tak mi sie zdarzy zrobic gdzies tak zrobiłem jazdę próbną kilkadzieścia kilometrów i jest tam sucho a więc powinno być dobrze teraz czeka mnie tylko ostre szorowanie podwozia bo tego oleju zostało tam tyle że bagnet był suchy i zlałem resztę zalewając przy okazji nowym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się