JAREK10 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Czy ktoś już odkręcał termostat w benzynie 1.6 AHL? Mi przeszkadza pompa wody w odkręceniu śrub obudowy termostatu i nie wiem czy potrzebna jest ingerencja w zawieszenie pompy, czy też ktoś był już na tyle sprytny i wymienił termostat bez ruszania pompy. Dzięki z góry!
lupa250178 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ja mam 1.6 ahl wymieniałem termostat ale niczego nie demontowałem u mnie pompa wody jest zabudowana z paskiem rozrzadu
JAREK10 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Ja nie mam pompy na pasku. Taniej wyszła wymiana rozrządu, bo nie musiałem kupować pompy, ale wymiana termostatu to klęska. Kupiłem termostat, pojechałem do garażu, spuściłem płyn a potem... włałem płyn i wróciłem do domu. Nie mam dojścia do śrub, bo zasłania pompa. Swoją drogą zastanawiam się lupa250178 dlaczego obaj mamy oznaczenie silnika AHL przy takich różnicach z pompą.
lupa250178 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 nie wiem dlaczego ale jak nieraz czytam na forum to widze ze nieraz lklubowicze pytaja jaki maja kupic pasekbo byly rózne ilosci zabków może że ja coś pokręciłem
JAREK10 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Nie koniecznie. Według opisu na forum silniki 1.6 to AHL, zarówno z 97 jak i z 98 roku. Inna sprawa, że kiedy mój dobry kolega pracujący w hurtowni motoryzacyjnej, miał mi przygotować zestaw do wymiany rozrządu a potem umówić ze znanym u nas i renomowanym mechanikiem. Mając pod ręką zestaw katalogów z częściam i znając dokładną datę prod. oraz VIN mojej A4 przygotował dwa zestawy, bo nie potrafił stwierdzić czy mam pompę na pasku czy nie. Chyba obaj mamy AHL...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się