tomash77 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Koledzy, czy ktoś mi może podpowiedzieć co może dolegać mojej A4ce. Otóż, auto słabo ciągnie, dochodzi do 3000-3200 obr i koniec przyspieszania, dodam, że czym wyższy bieg tym jeszcze wolniej to następuje. Od 2tys do 2,8 tys przyspiesza ładnie, potem spowalnia i od 3 tys prawie wogóle już nie ciągnie, wskazówka obrotomierza podnosi się powolutku. Auto było sprawdzane KTSem i zero błędów, wyczyściliśmy turbo i dalej to samo. Nie dymi, oleju nie bierze, spalanie bez zmian. Myślałem, że może za tym stać przepływomierz ale mechanik stwierdził, że komputer by wykazał. Jakieś sugestie?
Lukasz_N Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Pierwsza i podstawowa zasada: Wrzuc LOGI bez tego to i nawet jasnowidz nie pomoze a powaznie to moze auto lapac notlauf.
tomash77 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Właśnie nie łapie notlaufu, to jest najciekawsze. Zapomniałem o tym wspomnieć przy opisie.
Lukasz_N Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 A po czym stwierdzasz ze nie lapie notlaufu? koniecznie wrzuc logi wtedy mozna cos powiedziec konkretniej.
rh.rally Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 A po czym stwierdzasz ze nie lapie notlaufu? koniecznie wrzuc logi wtedy mozna cos powiedziec konkretniej. Diagnostyka dynamiczna to podstawa w takim przypadku. Dziwne jest, że nie wyskakują żadne błędy związane z przeładowaniem, lub zbyt niskim doładowaniem. Proponuje podjechać do kogoś kto zrobi porządną diagnostykę. Najlepiej dedykowanym sprzętem do gr. VW. Chociaż KTS to również bardzo dobry sprzę. Jeśli chodzi o przepływomierz to często się zdarza, że nie pokazuje błędu, a błęne masy podaje do ECU. Ciężko jest pomóc na odległość, ale po takich objawach ja bym stawiał na zapieczoną sztangę, albo uszkodzoną gruszkę
tomash77 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Ciężko jest pomóc na odległość, ale po takich objawach ja bym stawiał na zapieczoną sztangę, albo uszkodzoną gruszkę Też na to stawiał mój mechanik, rozebrali turbo, przejrzeli, przeczyścili i dalej to samo. Może ciut lepiej idzie niż poprzednio, ale nie tak jak powinien jechać. Sam nie wiem co mu może dolegać...
Sztomel Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 logi dynamiczne grup 003, 008 i 011 pokażą przyczynę.
rh.rally Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ciężko jest pomóc na odległość, ale po takich objawach ja bym stawiał na zapieczoną sztangę, albo uszkodzoną gruszkę Też na to stawiał mój mechanik, rozebrali turbo, przejrzeli, przeczyścili i dalej to samo. Może ciut lepiej idzie niż poprzednio, ale nie tak jak powinien jechać. Sam nie wiem co mu może dolegać... Żeby sprawdzić czy stanga pracuje w całym zakresie nie trzeba rwać turbiny. Ale swoją drogą przejrzenie jej i przeczyszczenie nie zaszkodzi. Jedź do kogoś i zrób jak radzi kolega Sztomel. Poproś tego kogoś żeby się wypowiedział na temat logów i Ci pomogł. Jeśli nadal będzie probelm weź logi na pendrive i wrzuć tutaj może uda się coś zaradzić :)
MiruK Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 miałem kiedyś identyczne objawy w 1Z, błędów nie pokazywało żadnych a okazało się że przepływka była na wykończeniu, wyczyściłem ją i odrazu pomogło, ale na krótką metę po 2 miesiacach znów to samo i trzeba było wymienić
tomash77 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Auto już śmiga Tak jak podejrzewałem, stała za tym przepływka. Wymieniłem na nową i po problemie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się