DieselPower Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Witam dzisiaj jadąc z pracy tak spokojnie 80 km\h chcialem wyprzedzic autko przedemna... Przy wyprzedzaniu bylo ok ale predkosc zatrzymala sie przy 120. Puscilem gaz i wcislem jeszcze raz do deski a silnik jak by chcial a nie mógł... poprostu Lekko Nim Bujalo Przerywalo... Ale nie chcial przekroczyc 120 km\h co to moze byc... z Góry THX
michau Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 poszukaj na forum bo było na forum już o podobnych przypadkach albo podepnij pod vaga i będzie wiadomo co dolega
pre_pl Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 przepływomierz, jeśli miałbym zgadywać :gwizdanie:
audia4s4 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 przepływomierz, jeśli miałbym zgadywać :gwizdanie: Tez tak mysle ale to tylko domysły :gwizdanie:
Gość Murzyn Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 tak, tak, ale bez logow to wrozymy z reki przez telefon
DieselPower Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 no wlasnie dzisiaj na 8 umówilem sie u znajomego na VAG-a Jak Wszystko porobie Postaram sie napisac.. POZDR
Gość Murzyn Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 poprosimy o 3,7,8,10,11 po tym powinno byc widac co jest problemem
spanky Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 poprosimy o 3,7,8,10,11 po tym powinno byc widac co jest problemem sprsawdzone te numert .... to chyba zagram w totka .... p.s ja bym jeszcze dodał 4 ....
DieselPower Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Niestety Nie bylem dzisiaj na Komputerze bo nie wyrobilem sie z czasem.. ale zauwazylem ze jak silnik byl zimny z rana to spokojnie do 180 dolecialem i mialem jeszcze gaz pod noga.. a jak wracalem i temp. mialem juz na 85-90 stopni zaczał sie mulic przy 100 wcislem w podloge a on nic ledwo do 120 doszedl i lipa.. No i zeby jeszcze dym lecial z tylu a tu nic... ja mu w deske a tam grama dymu nie bylo.. Nic nie reagowal :mysli:
Gość Murzyn Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 bardzo inteligentne zeby cisnac na zimnym silniku - bardzo. Pogratulowac pomyslu :bicz3:
lukasssw Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Niestety Nie bylem dzisiaj na Komputerze bo nie wyrobilem sie z czasem.. ale zauwazylem ze jak silnik byl zimny z rana to spokojnie do 180 dolecialem i mialem jeszcze gaz pod noga.. a jak wracalem i temp. mialem juz na 85-90 stopni zaczał sie mulic przy 100 wcislem w podloge a on nic ledwo do 120 doszedl i lipa.. No i zeby jeszcze dym lecial z tylu a tu nic... ja mu w deske a tam grama dymu nie bylo.. Nic nie reagowal :mysli: przy takiej jeździe oprócz przepływomierza wymienisz sprężarkę
Baltazar Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Niestety jak silnik byl zimny z rana to spokojnie do 180 dolecialem i mialem jeszcze gaz pod noga.. no to proponuje koledze zapoznać się z tym tematem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5260.0 na zimnym buta dawać...od razu może kolego zapisz sobie nazwe firmy TURBO-TEC z Jaworzna regenerują turbo ;]
spanky Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 ale zauwazylem ze jak silnik byl zimny z rana to spokojnie do 180 dolecialem i mialem jeszcze gaz pod noga.. :oklaski: :oklaski: :oklaski:
Gość MorgothV8 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 spokojnie panowie, nie popadajmy w przesadę uwazam ze jeśli rozpędzał sie z umiarem (nie z gazem w podłodze) to jak dojechał do 180 to już miał nagrzany silnik (bo duże obciązenie przy dużych prędkościach) poza tym jakby od takich rzeczy mialy silniki padać to ja dziekuje za taki silnik..... Nie popadajmy w skrajnosc, a turbinka napewno spokojnie to wytrzymala i jeszcze dlugo polata
DieselPower Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 MorgothV8 Dokladnie Tak Bylo Nie Wcislem mu odrazu w deske bo zanim dojechalem do 2 pasmówki na któej mu przycislem to przejechalem spokojne 7km i silnik mial 65 stopni czyli nei byl prosto po odpaleniu.... Ale Usterka Dzisiaj Zostala Usunięta... Guma Łączaca Turbine z Komorą Spalania bodajze Zostala Przerwana i dlatego autko nie mialo sily... Na Zimnym Silniku Guma Była twarda i nie przepuszczala za duzo spalin ale jak sie slinik rozgrzal a Guma zmiękła spaliny Spier****** jak szalone i mulil sie Naprawa Kosztowala Mnie 20 zł bo tyle wynosi umycie Autka na mojej myni Po Tej reperacji autko bez zadnych oporów doszlo do 195km\h POZDRAWIAM
Nowak_zg Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 a chcialem ci doradzic zebys sprawdzil wezyk gumowy przy turbinie bo moj brat mial to samo .... ale widze ze juz sam do tego doszedles
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się