jasam 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 serwus mój braciszek ma problem z Vectrą z 1991r. dokładnie komp pokazuje bład wysokiego napięcia. Pomimo wymienionego regulatora w alternatorze ma napięcie ładowania ok 15V gdy przygazuje 3-4 tys obr (normalne obroty w trasie) napięcie wynosi około 15,5V jakie mogą być przyczyny i skutki takiego stanu rzeczy? akumulator nowy centry, regulator też nowy ori. dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Przyczyny: uszkodzony regulator, uszkodzony alternator. Skutki: spalenie wszystkich elektrycznych, elektronicznych podzespołów samochodu, uszkodzenie akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof61 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 za duze napiecie moze ci zagotowac akumulator . bedzie to czuc , wydobywa sie taki slodkawy zapach , zreszta spprawdz po jezdzie czy aku nie jest goracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasam 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzięki za sugestie dziwi mnie tylko co tu może się psuć uszkodzony alternator. raczej szybko brat będzie się za to musiał zabrać bo jest nowy i szkoda ... zagotowac akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 uszkodzony alternator. raczej szybko brat będzie się za to musiał zabrać bo jest nowy i szkoda Kolego jeśli tak to prawie na pewno regulator napięcia. Kolega mój miał to samo w vectrze tylko trochę nowszej. Objawy były takie, że skakały mu wskazówki na zegarach wszystkie- po tym jak zmierzyliśmy napięcia na odpalonym silniku na zaciskach aku to miało ponad 15V. Wymiana regulatora i wszystkie objawy znikły...Zanim zdążył to zrobić pozbył się żarówek w reflektorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Regulator napiecia padł. Pierwszym odczuwalnym skutkiem zbyt wysokiego ladowania jest zagotowane aku. Uważaj bo zachwile oprócz regulatora bedzie do wymiany aku. Jeśli twój brat musi jechac to niech włączy jak najwiecej odbiorników prądu tj światła, ogrzewanie szyby, radio, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 napraw usterkę jak najszybciej, ojciec w wyniku za wysokiego napięcia ładowania (padł regulator) zagotował akumulator i spalił się komp od gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasam 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Regulator napięcia wymieniony. wszystko wróciło do normy. na szczęście obyło się bez dodatkowych kosztów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się