golab24 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Witam, Szykuje sie do wymiany uszczelik kolektora wylotowego, w tym celu dwa dni pod rzad psikalem srobki WD40 i teraz odkrecaja sie jak marzenie wiec z wymiana uszczeliki nie bedzie problem. Mam jednak pare pytan: 1. Czy sroby i nakredki mocujace kolektor nalezy czyms nasmarowac przed dokreceniem? Gdzies czytalem ze smaruje sie je smarem miedziowym co by sie nie zapiekly, jednak nie jestem tego pewnien czy aby takie sroby od kolektora wydechowego sie napewno smaruje, przeciez tam jest bardzo wysoka temperatura. Jezeli sie smaruje prosze podajcie dokladnie czym. 2. Czy nowa uszczelke nalezy czyms pokryc przed zamontowanie, jakas pasta w rodzaju tej co jest uzywana do laczenia tlumików, czy tez lepiej zostawic ja bez smaru? Jezeli nalezy przesmarowac to prosze podajcie dokladnie czym. 3. Jakim momentem sie dokreca te sroby, i czy da sie to zrobic bez klucza dynamometrycznego? Dzieki za wskazowki. Marcin
Gość spedyt Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Możesz smarować śruby smarem miedziowym, wytrzymały jest na bardzo wysokie temperatury. Nowej uszczelki nie smaruj.
MarEsp Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 jak mi naprawiali turbo to po składaniu założyli nową uszczelkę kol wyd facet mówił że nie smarować śrub niczym bo w takiej temp wszystko się zapiecze - a tak przy tylko rdzy wystarczy WD40. Uszczelkę smarował jakąś pastą która po wyschnięciu kruszyła się jak glina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się