Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wymiana uszczelki kolektora wylotowego, pare pytan.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Szykuje sie do wymiany uszczelik kolektora wylotowego, w tym celu dwa dni pod rzad psikalem srobki WD40 i teraz odkrecaja sie jak marzenie wiec z wymiana uszczeliki nie bedzie problem. Mam jednak pare pytan:

1. Czy sroby i nakredki mocujace kolektor nalezy czyms nasmarowac przed dokreceniem? Gdzies czytalem ze smaruje sie je smarem miedziowym co by sie nie zapiekly, jednak nie jestem tego pewnien czy aby takie sroby od kolektora wydechowego sie napewno smaruje, przeciez tam jest bardzo wysoka temperatura. Jezeli sie smaruje prosze podajcie dokladnie czym.

2. Czy nowa uszczelke nalezy czyms pokryc przed zamontowanie, jakas pasta w rodzaju tej co jest uzywana do laczenia tlumików, czy tez lepiej zostawic ja bez smaru? Jezeli nalezy przesmarowac to prosze podajcie dokladnie czym.

3. Jakim momentem sie dokreca te sroby, i czy da sie to zrobic bez klucza dynamometrycznego?

Dzieki za wskazowki.

Marcin

Opublikowano

Możesz smarować śruby smarem miedziowym, wytrzymały jest na bardzo wysokie temperatury.

Nowej uszczelki nie smaruj.

Opublikowano

jak mi naprawiali turbo to po składaniu założyli nową uszczelkę kol wyd facet mówił że nie smarować śrub niczym bo w takiej temp wszystko się zapiecze - a tak przy tylko rdzy wystarczy WD40. Uszczelkę smarował jakąś pastą która po wyschnięciu kruszyła się jak glina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...