Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po czyszczeniu turbiny..


pawel706

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czyscilem dzis turbine wszystko poszlo jak z FAQ ;) iiiii wlozylem do auta :D iii cos swiszczy takim dzwiekiem metalicznym ... jak odlacze wezyk od gruszki to przestaje .. podepne to samo .. co to moze byc :>? jakas uszczelka od turba? egr ? czy cos zle zzlozylem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na pewno dobrze założyłeś ten pierścień, który przestawia łopatki? Ten pierścień nie jest symetryczny, tzn wycięcie na dźwigienkę sterującą nie jest na środku tylko jest przesunięte w jedną stronę. Jeśli przed rozebranie zaznaczyłeś pierścień i nie dałeś go do góry nogami to pozostaje jakaś nieszczelność bo poza tym pierścieniem ciężko coś złożyć nie tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze nie ma opcji aby pierścień źle założyć bo ma tylko w 1nym miejscy wycięcie na ramie od sztangi gruchy. czy napewno kolego dobrze skreciłes turbawe?? jak sie złacza czesc żeliwna z korpusem to powinno byc naprwadzenie i potem trzeba dobrze dobic krater do korpusu i skreci, a prawdo podobnie hałasuje podkładka ta co jest za wirnikiem wydechowym(zasilajacym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ten dzwiek to jest jakbys słyszał syreny pogotowie albo policji...?? to wiem o co chodzi - nie zrobisz z tym nic- jesli układ wylotowy jest 100% szczelny - wyjscie EGR i układ wydechowy to poprostu jest to odgłos turbawki. identyczny obiaw jest w Passatach na PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze nie ma opcji aby pierścień źle założyć bo ma tylko w 1nym miejscy wycięcie na ramie od sztangi gruchy. czy napewno kolego dobrze skreciłes turbawe?? jak sie złacza czesc żeliwna z korpusem to powinno byc naprwadzenie i potem trzeba dobrze dobic krater do korpusu i skreci, a prawdo podobnie hałasuje podkładka ta co jest za wirnikiem wydechowym(zasilajacym)

Jest taka opcja! Nie chodzi mi o to żeby wycięcie założyć w inne miejsce, ale ten pierścień można założyć dołem do góry i wycięcie na dźwigienkę ze sztangi zamiast minimalnie przesunięte w lewo będzie w prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze to zrobilem ale zalewalem...a jak powinno sie zalewac odpowiednio ?? jeszcze mam pytanie. bo w czesci turba gdzie idzie waz od filtra powietrza... jak odkrecam tego weza widac ze w turbinie jest olej ... tak ma byc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed założeniem przewodu olejowego wstrzyknąłem ze 20ml oleju powolutku co chwilę spoglądając czy już leci z dołu turbiny, jak poleciało to zakręciłem przewód powrotny oleju, wstrzyknąłem jeszcze trochę i zakręciłem przewód doprowadzający olej. Przy starej turbinie możesz mieć ślady oleju w turbinie, ważne żeby wirnik w nim nie pływał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...