Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Czujnik Halla, silnik gaśnie, większe spalanie


adam.a4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Troszkę poczytałem ale niestety nie mogę nadal sobie poradzić z mały problemem. Dokładnie chodzi i czujnik Halla.

Od paru dni autko nie chce mi odpalić. Dopiero po odpięciu klem i założeniu na nowo odpala. Ale za drugim razem już nie. I znowu muszę zresetować komputer aby ruszyć. Podłączyłem pod Vaga,jedyny błąd i cały czas wywala mi „ 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa”, czy na włączonym, czy na wyłączonym silniku to samo. Nie ukrywam, że przy okazji falują mi obroty na zimnym silniku. Jak już złapie temperaturę to nie. I od tamtej pory, jak nie chce odpalić, strasznie muli i troszkę więcej pali :wallbash:

I tu powstaje moje pytanie: czy ten czujnik może mieć wpływ na to wszystko, czy przy okazji padło coś jeszcze i za co się mam zabrać?

Z góry dziękuje za jaką kolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje tylko wymiana

za kilka dni juz wcale nie odpali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze problem z czujnikiem halla w 1.6 to dosc powszechny problem :) przerabialem to samo, u mnie byl umieszczony na apracie zaplonu, ktory przy okazji tez wymienilem. po calym zabiegu jak reka odjal, ustalo falowanie i autko lepiej reagowalo na gaz :) w aso skodzie za robote wzieli 100zl a za aparat z czujnikiem dalem 150zl :) przy okazji warto wymienic takie rzeczy jak kopulka i palec rozdzielacza :) po tylu latach napewno maja dosc. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na vagu tylko pokazuje jeden błąd:

17735 - Kontrola spalania stukowego cylindra 3: przekroczona granica regulacji

P1327 - 35-10 - - - Sporadyczny

17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji

P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny

17734 - Kontrola spalania stukowego cylindra 2: przekroczona granica regulacji

P1326 - 35-10 - - - Sporadyczny

17733 - Kontrola spalania stukowego cylindra 1: przekroczona granica regulacji

P1325 - 35-10 - - - Sporadyczny

autko jest zamulone i lekko przerywa przy wiekszych obrotach, po odpieciu aku na 5-10min i usunieciu błedów wszystko wraca do normy na jakiś czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze problem z czujnikiem halla w 1.6 to dosc powszechny problem :) przerabialem to samo, u mnie byl umieszczony na apracie zaplonu, ktory przy okazji tez wymienilem. po calym zabiegu jak reka odjal, ustalo falowanie i autko lepiej reagowalo na gaz :) w aso skodzie za robote wzieli 100zl a za aparat z czujnikiem dalem 150zl :) przy okazji warto wymienic takie rzeczy jak kopulka i palec rozdzielacza :) po tylu latach napewno maja dosc. :good:

A A4 1,6 ma aparat zapłonowy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adp napewno, mam taki nawet jeden tylko nie wiem czy sprawny ;)

To mnie zdziwiłeś bo myślałem, że wszystkie samochody wyprodukowane po 95 mają już moduły zapłonowe. Nawet poldek miał ale to już chyba po 97 :gwizdanie: - polak potrafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pamiętam w ADP był SIMENS i BOSCH a różnią się średnicą osadzenia w bloku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero mam czas aby wreszcie popracować przy swojej niuni. Tylko mam małe pytanie, czy przypadkiem nie wiecie jak odkręcić aparat zapłonowy? Z góry jest kiepski dostęp do dostania się do niego, do śruby która go trzyma? Od czego zacząć?

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pamiętam w ADP był SIMENS i BOSCH a różnią się średnicą osadzenia w bloku

SAGEM i BOSCH ...

Aparat zapłonowy jest tylko w silniku 1.6 [ADP] w pozostałych jest już moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odchylić zbiorniczek wyrównawczy

zdjąć kopułkę rozdzielacza

klucz oczkowy i trochę gimnastyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czujnik Halla wymieniony. Nie było to nawet takie trudne. Zajęło mi to dosłownie z dwie godzi. Po tym zabiegu odpalam silnik, wszystko pięknie ładnie, równa praca, obroty nie szaleją. Ale niestety nadal mam problem z ponownym odpaleniem :wallbash:. Podłączyłem pod vaga i żadnych błędów, wszystko OK. To w czy może być jeszcze problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...