lewy_jelcz Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witam Panowie! Zwracam się z prośbą do osób, które mają pojęcia na temat podłączania kompa przez złącze OBD II. Kabel mam od pół roku i jadę na w pełni zarejestrowanym VAG-u 311.2N. Nie zauważyłem do tej pory aby coś było nie tak bądź, żeby interfejs miał jakieś ograniczenia. W momencie kiedy chciałem skasować inspekcję olejowa i zmienić w ustawieniach na zwykły olej z LongLife, jak jest teraz, zauważyłem że nic nie może w tych blokach zmienić. Nie wiem czy jest ti wina taniego kabla czy co. VAG jest w pełni zarejestrowany a mimo tego problem występuje. Chciałem zrobić to zgodnie z informacją z forum tj.: [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48. Nawet jeśli nic nie zmieniamy, to należy przejść przez wszystkie etapy i zrobić SAVE." Poniżej szczegóły problemu: Mam kabel taki: http://allegro.pl/item978590242_kabel_diagnostyczny_vag_usb_obd_ii_audi_seat_skoda.html Prnt Scrn ukazujące problem z VAG-iem: ******************************** Okazało się, że poszło na innych kanałach tzn. dokładnie tak jak na licznikach przed II liftem. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się