Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Kopci przy ruszaniu z miejsca za kazdym razem


kris_lpgcars

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie dzisiaj bawilem sie w w male eksploatacyjne zabawy typu olej i kilka innych opcji sprawdzenia i czyszczenia ale moze do brzegu od jakiegos czasu zauwazylem na mym zegarku od doladowania ze przestal plynnie chodzic w okolicach 0.5Bara tutaj maly przykladowy filmik

tylko pierwsze kilka sekund to pokazuje reszta to po prostu zabawa ale opinie mile widziane

wieczorem zauwazylem / mam wrazenie ze turbo nie laduje prawidlowo w pierwszej fazie pracy

w rezultacie przy ruszeniu dymi przebieg 80000mil , dosc niedawno robilem logi i bylo calkiem dobrze w ubytki mocy nie narzekam nawet chce jechac w planie virus i ostatnio czepiam sie kazdej czesci coby miec pewnosc zeby wszystko ladnie cykalo

bede bardzo wdzieczny za madre opinie a moze ktos to juz wczesniej przezyl na wlasnej skorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przygazuje na postoju przy pierwszym razie wali szaro niebiesko ale za drugim wali czarno i kazdym kolejnym

przy starcie z miejsca w czasie startu wydaje sie byc szary w czasie jazdy przy przyspieszaniu nawet jak mu wkladam tak pozadnie to sie kompletnie nic nie dzieje, tylko te paskudne kilka sekund po ruszeniu ,

dzisiaj rano powtorzylem jazde coby potwierdzic wszystkie podejrzenia wiec przy ruszeniu z miejsca ze spokojnym dodawaniem gazu czysciutko zero dymu proba 2 start z miejsca z pedalem w podloge spora chmura dymu, proba 3 w ruchu 10do 100mph kompletnie zero dymu co bym nie robil i jak bym sie nie staral,

po przejechaniu jakis 30 mil wrocilem pod dom i kolejny test na goracym silniku statycznie przygazowanie 3 razy

1 chmura niebieskiego dymu

2 niebieski z poczatku przechodzacy kupe czarnego dymu a po odpuszceniu pedalu kontynuowal dymienie przez okolo 10m sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Doładowanie jak najbardziej prawidłowe. Jak mówisz ze po jakimś czasie pracy na wolnych obrotach silnik wali przy nagłym bucie dymem: niebieski-turbina przepuszcza, czarny- wtrysk leje. Ale jak mówisz ze niebieskawy to stawiam na turbo. Jak go eksploatujesz? Chodzi mi o silnik. Czy zachowujesz zasadu jakie są w silnikach z turbinami. Turbina na wolnych obrotach ma największe kłopoty ze szczelnością wbrew pozorom. I jak tylko coś sie dzieje ze własnie na wolnych obrotach. Pózniej przy większej pr. obr. turbiny jest ona w stanie wywalić nadmiar oleju na icka albo do wydechu. W ostatniej fazie jak umiera to wali wszystkim do silnika i jest koniec. I dlatego zakopci na niebiesko. Bo jeszcze ma siłe przepalić olej który sie nagromadził. I jeszcze pytanko czy dzieje sie tak na zimnym, ciepłym czy za każdym razem.

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź przepływomierz, mój kumpel miał podobnie i jak się okazało to przepływomierz padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek, podmienilbym miernik masy powietrza.

przyjrzyj sie rowniez napinaczowi i paskowi rozrzadu. masz dosyc duzy rostrzal kata synchronizacji od 0,5-2,2 wg mnie troche duzo. na wysokich obrotach sprawny napinacz daje odchylki do 1`

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rozjechane PD jak starej babie górna jedynka

przepływka w górnych obrotach już mówi papa a przy całkowitej odcince zero grama dymu czarnego czy niebieskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź poziom oleju ! Powąchaj spaliny, palony olej ma specyficzny zapach. Sprawdź luzy na turbinie. Ja stawiam na turbinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem tak jakby sie znalazl ale na początek kilka odpowiedzi oleju nie bierze z okazji turlania się ostatnio po mieście w większej mierze oliwe wymieniał trche częściej rozrzad ma już trochę nastukane 30k co do turbo to szukam zaczepki żeby ja wyrzucić i wstawić z Awx i virusa zapodac a teraz co do problemu to się sam zlokalizowal. Mianowicie odpowietrzenie silnika było problemem a raczej moje próby modyfikacji

Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do problemu to się sam zlokalizowal. Mianowicie odpowietrzenie silnika było problemem a raczej moje próby modyfikacji

zatkales je? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do problemu to się sam zlokalizowal. Mianowicie odpowietrzenie silnika było problemem a raczej moje próby modyfikacji

zatkales je? :cool1:

Jeśli tak to sprawdź uszczelnienia silnika :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkanie byloby glupota bo w rezultacie ciśnienie z komory korbowej nie miałoby gdzie się podziac a wynik byłby marny a próba filtracji daje nieporzadany efekt wersja odstojnika daje normalny zdrowy efekt . Tak to jest jak się nie ma co robić coz poszukam sobie kolejnej części do modyfikacji i sprawdzania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...