dario12 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam! Proszę o analizę logów jest to Passat mojego kolegi. Auto jeździ całkiem sprawnie ale czasami traci moc (najczęściej na 5 biegu w trakcie przyspieszania pedał w podłodze) Oto błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GK Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1445 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 48861 5 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu pojawiły się te: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GK Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1445 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 48861 3 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10551.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10548.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10549.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10546.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10552.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10547.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10550.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10553.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10554.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10555.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10559.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10562.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10557.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10560.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10558.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10556.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dario12_10561.html
Sztomel Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jeszcze się nie spotkałem by na Śląsku było takie niskie ciśnienie jak u Ciebie w grupie 010 ale z pewnością będzie to wina sterownika i jego błędu 65535, EGR ma z pewnością odpiętą wtyczkę od N18 bo nie jest wcale sterowany a po ciśnieniu doładowania nie widzę by coś szwankowało w sterowaniu zaworem upustowym bo ciśnienie doładowania jest prawidłowe wiec wychodzi na usterkę sterownika a zwłaszcza czujnika barometrycznego. Kąt wyprzedzenia wtrysku (statyczny) jest zbyt opóźniony (wskazanie w polu 2 od lewej w grupie 000 BS) więc mogą być problemy z rozruchem zimnego silnika.
dario12 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Dzięki za analizę! Zimny silnik odpala bez problemu nawet podczas tegorocznych mrozów nie było problemu. N75 jest nowy więc stąd może i ciśnienie jest prawidłowe. Sprawdzę wtyczkę od N18. Czyli zostaje wymiana sterownika? A czy przepływomierz jest ok?
przemik Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Czujnik cisnienia atmosferycznego bedzie do wymiany... a nie caly komputer...
dario12 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Dzięki, to szukam czujnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się