zaku2_88 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam, Mam taki problem ze przy wyzszych obrotach dochodzi slychac buczenie od srodka do tylniej kanapy mojego auta i juz nie wiem co to moze byc. dodoam ze tlumik koncowy wymieniony na nowy oryginalny natomiast srodkowy wyglada dobrze katalizator seryjny od nowosci. Mysle ze moze wlasnie to plecionka jest zbyt sztywna i uklad wpada w rezonans. proszę o pomoc. moje auto to audi A4 1.8 125 KM rok 1995. 230000 przebieg moja plecionka jest wieksza (150x65) niz ogolnie w zamiennikach rury kolektorowej moze ten rozmiar w jakis sposob wplynac na komfort jazdy? Bede wdzieczny za kazda pomoc Pozdrawiam[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 13:19_________________________________________________Jeszcze mam takie pytanie odnosnie plecionki Czy lepsza jest z peszlem z harmonijka w srodku czy bez? Bo z tego co widzialem w sklepie to ta z peszlem jest miększa. Doradzcie cos prosze
Duch^ Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Być może tłumik środkowy się w środku posypał to samo co u mnie tylko na wolnych obrotach. Sprawdź też czy żadna blaszka nie obija się pod autem.
zaku2_88 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 tylko zauwazylem ze jak jest chlodniej i pare minut po odpaleniu tak jakby tego buczenia nie bylo. Teraz to juz sam nie wiem Dlatego na poczatek chcialbym zaczac od zlacza tylko jaki rodzaj wspawac?
mosquitosound Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 sprawdź na złączce pomiędzy środkowym a końcowym tłumikiem mi tam puszczało i też głośno chodził wymieniłem złącze i jest cicho
zaku2_88 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Na złączce wszystko raczej ok bo niedawno sprawdzałem i rozbierałem. Chyba na początek zaczne od złącza elastycznego Tylko jakie wzomcnione peszlem czy zwykłe?[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 00:04_________________________________________________A ma jakieś znaczenie to, że w tłumiku kkońcowym jest rozmiar rury 50 mm a środkowy ma 55 mm? Oczywiście dorobiłem redukcje na łączeniu.
SSHADOWW5 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 największe prawdopodobieństwo jest takie , że przepalił się tłumik wewnątrz
zaku2_88 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Czyli wychodzi na to zeby kupić zamiennik tłumika środkowego i go porostu założyć i może przestanie buczeć tylko gorzej jak to nie bedzie to
yahoo Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ja wymieniłem, tłumik środkowy wszystkie obejmy, tłumik końcowy ok. Efekt ? tak samo mi buczało wcześniej i nadal buczy a żeby było lepiej dziś mi zaczął dzwonić wydech na postoju. Potem przestał i czasami wpada w dziwny rezonans. Zatem stawiam na plecionke bo tylko to zostało ehhh. Zatem proponowałbym od niej zacząć.
Daimos Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ja wymieniłem, tłumik środkowy wszystkie obejmy, tłumik końcowy ok. Efekt ? tak samo mi buczało wcześniej i nadal buczy a żeby było lepiej dziś mi zaczął dzwonić wydech na postoju. Potem przestał i czasami wpada w dziwny rezonans. Zatem stawiam na plecionke bo tylko to zostało ehhh. Zatem proponowałbym od niej zacząć. wymień plecionkę, tylko kup coś dobrego bo takie tanie za 35zł są za sztywne, przypilnuj też tłumikarza żeby dobrze ustawił wydech
zaku2_88 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 To może poradz mi jakąś firmę albo sklep w internecie co mają dobre plecionki? I powiedz na co mam zwrócić uwagę przy montażu wydechu u mechanika?
Daimos Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 np takie: http://www.allegro.pl/item996347858_zlacze_elastyczne_55x105_55_105_pierwszy_montaz.html a co do wydechu to ma być ustawiony tak żeby nie występowały w nim żadne naprężenia warto wymienić też wieszaki na nowe
Duch^ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Złączka pomiędzy ostatnim tłumikiem a środkowym? hmm u mnie w oryginale chyba bo tego nie ma jeszcze a spawów brak
karolasterka Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 i to wogle coś pomoże jak z tyłu się wspawa taką złączkę?
Daimos Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 to nie złączka tylko złącze elastyczne, u mnie znajduje się zaraz za turbo a przed katalizatorem, gdzie jest dokładnie u ciebie w 1,8 adr to nie wiem
zaku2_88 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 np takie: http://www.allegro.pl/item996347858_zlacze_elastyczne_55x105_55_105_pierwszy_montaz.html a co do wydechu to ma być ustawiony tak żeby nie występowały w nim żadne naprężenia warto wymienić też wieszaki na nowe A taka moe byc? bo u mnie jest taki rozmiar. Ta jest sporo tasza i niwe wiem jak z jakociá
Lok Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Mam problem tego typu że samochód w przedziale obrotów wpada w rezonans i niesie ten dźwięk po wydechu. Elastyczny łącznik, poduszki pod silnikiem, środkowy tłumik został wymieniony a katalizator wywalony i wspawana w puszkę po nim rurka. Niestety dalej układ wydechowy wpada w rezonans jednak znacznie słabiej. Co robić? Doprowadza mnie to do szału. Wymieniłem nawet sprzęgło całe kompletne bez dwumasu bo mechanik powiedział że nie mam. Jest zwykłe koło. Co mam robić. Może wydech w okolicach skrzyni powinien mieć dodatkowe mocowanie już sam nie wiem. Bardzo proszę o pomoc. embarrassed Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 23:14W przedziale 1800 do 2100 lub na 5 biegu przy 80 km Jest to diesel
karolasterka Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 włąśnie Pany apropo tego mocowania tłumika, jak to u was wygląda przy skrzyni( może macie jakieś foto)? bo u mnie rura jest w tym miejscu powdwieszona na jakiejś sprężynie która czasami dzwoni na wolnych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się