mawek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Witam, wg Etki oprócz samego czujnika Halla (przykręcony do bloku silnika) po jego odkręceniu, do wałka rozrządu jest przykręcony jakiś pierścień czujnika impulsów (Halla) przy pomocy śruby M8x25. U mnie tego pierścienia i śruby nie ma (gwint w wałku jest)! Silnik pokazuje błąd 00515 "Short to Ground" (zwarcie z masą). To jest jedyny błąd jaki pokazuje VAG. Taką A4 kupiłem, dużo pali i mulasta. Może ktoś powiedzieć czy taki pierścień istnieje w waszych samochodach?
dizell Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Tak jest taki pierścien aluminiowy z wycięciem w jednym miejscu. Wchodzi on w szczelinę między stykami czujnika halla.
mawek Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzięki, sprawdziłem też na szrocie, faktycznie jest. Ciekawe, że można bez tego pierścienia, a więc i czujnika Halla jeździć, nawet gdy wtyczka jest wyciągnięta. Tylko że na szrocie nie chcą tego sprzedać, pozostaje ASO. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się