jnx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam auto łapie notlauf. Co zostało zrobione : *wymieniony N75 wraz z wężykami *przeczyszczony intercooler wraz ze wszystkimi rurami od wewnątrz *przeczyszczona turbina -> tak jak tutaj :http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086 *podmieniony czujnik G71 z innej audiczki *test z wyłączonym EGR - nadal to samo. I nadal notlauf!!! Nadal na kompie wyskakuje błąd czujnika G71 + Po delikatnej jeździe i wyłączeniu i włączeniu zapłonu wyskakuje błąd : 00575 Po przeładowaniu 00519 -G71 28-00 Short to + Co robić ?
jnx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ale podmieniałem ten czujnik to co na uzywanym nadal może nie działać ?
bish - kopt Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 używka to używka - skąś ten błąd jest, a może turbina sie już kończy, jakiś fachura ci ją oglądał?
jnx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ta używka u mojego kolegi działa dobrze więc jest sprawny raczej... czy fachura to nie wiem, kilka turbin wyczyścił, byłem przy tym to widziałem że kierowniczki jak i wszystko było w dużym nagarze, i wszystko zostało wyczyszczone, kierowniczki chodziły bez żadnych jakichkolwiek oporów... tylko jest jedno ale.. jak patrzyłem na wirnik to wszędzie był brudny prócz na 3 płatkach tak u góry kawałeczkiem były czyste.. 1 bieg but do 4tys 2 bieg but do 4tys i na 3 biegu... tryb awaryjny
k0za Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Najlepiej zrobić logi, głownie chodzi o dynamiczną grupę 11. Na 1 i 2 ciężko złapać notlauf'a. Zapewne też jest przeładowanie tylko trwa zbyt krótko.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 ta używka u mojego kolegi działa dobrze więc jest sprawny raczej... czy fachura to nie wiem, kilka turbin wyczyścił, byłem przy tym to widziałem że kierowniczki jak i wszystko było w dużym nagarze, i wszystko zostało wyczyszczone, kierowniczki chodziły bez żadnych jakichkolwiek oporów... tylko jest jedno ale.. jak patrzyłem na wirnik to wszędzie był brudny prócz na 3 płatkach tak u góry kawałeczkiem były czyste.. 1 bieg but do 4tys 2 bieg but do 4tys i na 3 biegu... tryb awaryjny Logi dynamiczne i wszystko będzie wiadomo co sie dzieje i nie 1,2 do 4 tyś tylko 3,4 od 1500 do 4000 tyś. z pedałem w podłodze. Pozdro ZC
jnx Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Mam kabel viaken ale brakuje mi aktywowanego VAG-COM.. po 2 nie potrafie ich zrobić a na necie nie znalazłem jaśnie wytłumaczonego sposobu. Mam tylko tabelkę odnoszącą się do poszczególnych kanałów jakie powinny być wartości, ale co dalej to nie wiem.. Przeczytałem FAQ na tym forum ale dalej nie wiem co zrobić po kolei by sprawdzić tą turbine.. Ten magik wydaje mi się bo byłem przy tym i oglądałem turbinke to jakby mi troche przygiął łopatki wirnika z jednej strony. Powiedziałem mu o tym to on mi powiedział że jakby to było cos nie tak to przy bucie i rozpędzeniu turbiny by się rozsypało, co prawda zrobiłem już 200 kilometrów i to ostrej jazdy i nic się nie stało.. ale nie wiem co o tym myśleć
bish - kopt Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 troche przygiął łopatki wirnika z jednej strony. ...to nie jest termowentylator
jnx Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 troche przygiął łopatki wirnika z jednej strony. ...to nie jest termowentylator :?:
bish - kopt Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 :?: nie wiem, niech sie ktoś inny wypowie, ja nie umiem sobie jakoś wyobrazić procederu własnoręcznego wyginania łopatek wirnika w turbinie a potem włożenia tego do auta
jnx Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 nie nie nie, chodzi o to że jak ja wyjmował i pare razy wkładał tzn łączył korpus w którymś momencie tak włozył ze wirnik się nie mógł obracać - krzywo włożone i wtedy chyba przygiął się bo cały wirnik był czarny a na końcówkach 3 łopatek wirnika nie było żadnej sadzy, albo to nawet było jak ją wyjał chyba za pierwszym razem, tak więc nie wiem czy on to zrobił czy samo się zrobiło..[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 16:43_________________________________________________ Grupa 11 tak jak prosiliście.. Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.00 861 958.8 999.6 24.7 0.40 861 958.8 999.6 24.7 0.80 861 958.8 999.6 24.7 1.20 945 969.0 989.4 24.7 1.60 1533 1234.2 989.4 31.5 2.00 2037 1948.2 1142.4 39.8 2.40 1953 1948.2 1509.6 45.0 2.80 2247 1948.2 1856.4 63.4 3.20 2478 1948.2 2142.0 72.5 3.60 3024 1948.2 2325.6 80.1 4.00 3507 1948.2 2468.4 89.6 4.40 3906 1948.2 2539.8 94.4 4.80 4200 1917.6 2570.4 94.4 5.18 4389 1856.4 2570.4 94.4 5.58 4095 1050.6 2519.4 59.8 5.98 2835 1948.2 2397.0 92.0 6.37 2814 1948.2 2509.2 91.2 6.77 3003 1948.2 2550.0 94.4 7.17 3192 1948.2 2570.4 94.4 7.57 3381 1948.2 2570.4 94.4 7.97 3549 1948.2 2570.4 94.4 8.35 3717 1948.2 2570.4 94.4 8.75 3864 1948.2 2570.4 94.4 9.15 4011 1948.2 2570.4 94.4 9.55 4137 1927.8 979.2 92.4 9.95 4158 1050.6 979.2 92.4 10.35 2814 1948.2 979.2 92.4 10.75 2688 1948.2 979.2 92.4 11.15 2709 1948.2 979.2 92.4 11.55 2730 1948.2 979.2 92.4 11.95 2772 1948.2 979.2 92.4 12.35 2793 1948.2 979.2 92.4 12.73 2814 1948.2 979.2 92.4 13.13 2835 1948.2 979.2 92.4 13.53 2877 1948.2 979.2 92.4 13.93 2898 1948.2 979.2 92.4 14.33 2919 1948.2 979.2 92.4 14.73 2940 1948.2 979.2 92.4 15.13 2961 1948.2 979.2 92.4 15.53 3003 1948.2 979.2 92.4 15.93 3024 1948.2 979.2 92.4 16.33 3045 1948.2 979.2 92.4 16.73 3066 1948.2 979.2 92.4 17.12 3087 1948.2 979.2 92.4 17.52 3108 1948.2 979.2 92.4 17.92 3129 1948.2 979.2 92.4 18.30 3150 1948.2 979.2 92.4 18.70 3171 1948.2 979.2 92.4 19.10 3192 1948.2 979.2 92.4 19.50 3192 1948.2 979.2 92.4 19.90 3213 1948.2 979.2 92.4 20.30 3213 1948.2 979.2 92.4 20.70 3234 1948.2 979.2 92.4 21.10 3255 1948.2 979.2 92.4 21.48 3276 1948.2 979.2 92.4 21.88 3276 1948.2 979.2 92.4 22.28 3276 1948.2 979.2 92.4 22.68 3276 1948.2 979.2 92.4 23.08 3297 1948.2 979.2 92.4 23.48 3297 1948.2 979.2 92.4 23.88 3276 1948.2 979.2 92.4 24.28 3276 1948.2 979.2 92.4 24.67 3276 1948.2 979.2 92.4 25.07 3276 1948.2 979.2 92.4 25.47 3276 1948.2 979.2 92.4 25.85 3276 1948.2 979.2 92.4 26.25 3276 1948.2 979.2 92.4 26.65 3276 1948.2 979.2 92.4 27.05 3276 1948.2 979.2 92.4 27.45 3255 1948.2 979.2 92.4 27.84 3276 1948.2 979.2 92.4 28.24 3255 1948.2 979.2 92.4 28.64 2772 989.4 979.2 92.4 29.02 2037 958.8 979.2 92.4 29.42 1491 958.8 979.2 92.4 29.82 1050 958.8 979.2 92.4 widać ewidentnie przeładowanie no ale tyle to już wiemy... coś więcej ?[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 19:27_________________________________________________sztanga chodzi bardzo ładnie... jeszcze naszła mnie myśl.. do zaworu N75 dochodzą węzyki które łączą się w taki trójnik. Na ten trójnik w jednym z króćcy jest taka przejściówka chyba z 5 na 7mm, ja nie mam jej a założony wężyk 6stke, ale to chyba nie powinno miec takiego znaczenia? może zawór N75 co kupiłem jest zepsuty ?
k0za Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Widać, że n75 próbuje wysterować sztange podciśnieniem ale się nie udaje. Musi być coś nie halo z przewodami, ewentualnie źle wyregulowana sztanga.
jnx Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wężyki kupię jutro - powiedz tylko jakie ? jakie fi ? chodzi mi o ten wężyk który powinien być najgrubszy[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 23:22_________________________________________________wspomniałeś o regulacji sztangi... spójrz na tą część : 1.60 1533 1234.2 989.4 31.5 2.00 2037 1948.2 1142.4 39.8 2.40 1953 1948.2 1509.6 45.0 2.80 2247 1948.2 1856.4 63.4 jeśli bym wyregulował sztange na mniejsze ciśnienie to powstała by chyba niezła dziura w niskich partiach ?[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 23:29_________________________________________________może zaślepienie EGR by coś dało?[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 23:29_________________________________________________a jeśli mam już wyregulować sztange to w która strone zrobić te 2 obroty ? łapiąc naturalnie od góry w lewo czy w prawo ?[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2010, 00:17_________________________________________________dziś zaślepię EGR i wezmę od niego wężyk i przełożę na N75
k0za Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ja bym zaczął od dokładnego przeglądu wężyków, gdzieś na forum widziałem pełen schemat instalacji podciśnienia w AFN.
jnx Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Co zrobiłem : wymieniłem wężyki na większe przekroje, zaczeło o niebo lepiej chodzić, ale znów przeładowanie... zaślepiłem blaszką EGR - silnik zaczął trzepotać i się dusić, więc wymontowałem blaszkę.. wymontowałem N18 a przewód zaślepiłem śrubą, po tym zabiegu notlauf występuję gdy przegazuje 4 bieg i osiągnie tak 120km/h więc już jest poprawa bo wtedy to nawet na 2jce przeładowywał. Obecnie chwilami zapompuje mi do 1.3bara. Wtedy potrafiła do 1.5bara. gdy zamontuje N18 znów występuje szybki notlauf. Może te przeładowanie to od spalin jest hm ?
k0za Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 No to zapieczone kierownice w turbo, albo coś z tą turbinka jest nie teges
jnx Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeszcze muszę zrobić podmiankę gruszki, tylko szukam dawcy jak narazie...[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 22:46_________________________________________________Problem rozwiązany. Kierownica (Oring) odwrotnie założona przez co nie miała pełnego zakresu. Wreszcie wirus może iść do korekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się