cosmos7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam, posiadam A4 z 1997, kupiłem z wymienionymi światłami przednimi na te po 99.(soczewki) Światła przy dobrej pogodzie świeca poprawnie, ale w nocy i w deszczu jest masakra. Są to naturalnie jakies tanie podróbki ale wyglądają ładnie, dlatego nie chce ich zmieniać. Musze jednak doświetlic droge bo jest fatalnie. Chce zakupic przeciwmgielne - podaje link http://allegro.pl/item1000486403_halogeny_przeciwmgielne_soczewki_atest_homologac.html Mam w planie zamontowac je w tych plastikowych zaślepkach w zderzaku. Nie jestem elektrykiem, wiec poprosze o rady jak poprowadzić kable, którędy, pod co podłączyc itp. Dodam że w środku mam 2 przełączniki na św. przeciwmgłowe - przód i tył...Myslałem, żeby nie montować dodatkowego przełącznika tylko podpiąć pod juz istniejący. Problem w tym, że jak zaącze tylne to ok. Świeci tylko tylne, ale jak wcisne przednie, to tylne załącza sie automatycznie...czy moąna to jakoś rozwiązać... Ps. Mam tez CB radio, wnerwia mnie juz kabel z zapalniczki, gdzie najdyskretniej wyprowadzić sobie prąd??
krzysztof61 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 co ty piszesz ? swiatel przeciwgielnych uzywa tylko w czasie mgly !!!!! a nie deszczu i nocy do doswietlania ,. teraz juz wiem kto mnie oslepia w srodku miasta
huragan Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 cosmos7 może masz hidy 8000 lub więcej? :gwizdanie: wtedy bym się nie zdziwił że nic nie widzisz, co do halogenów to (chyba) kolega mrogal zakładał u siebie, poszukaj w warsztacie.