bajk Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie:
PIXI Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie: Lepiej zadzwoń i się umów sąsiad ( fon w podpisie Witka ) :gwizdanie:
bajk Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie: Lepiej zadzwoń i się umów sąsiad ( fon w podpisie Witka ) :gwizdanie: Trzeba będzie niedługo
Thom4s Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 200PS TFSI jak i inne silniki dziela sie na dobre i kiblowate - kiblowate maja po 200PS na hamowni a dobre po 220PS. Z kiblowatych robi sie 245-250PS a z takich dobrych ok. 260PS na seryjnej mechanice. Pozdrawiam. A jak z 1.8T, chodzi mi głównie o tiptronic, bo niedługo zakładam większą suszarę i zastanawiam się czy są jakieś granice. Silnik zniesie dużo - wiadomo, ale co ze skrzynią, na ile można sobie pozwolić z seryjnych 170KM z quattro+5 biegowy tiptronic? Sorry za OT.
tomwi Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu Te 260 KM jest do opanowania w ośce. Pewnie, że jak wciśniesz gaz do oporu to tej mocy nie przeniesie i w tym momencie górą Q. Jak przesadzisz z gazem to ESP daje o sobie znać, więc ruszyć się da . Do strzału z kreski się nie nadaje, ale do spokojnej jazdy tak W ośce na straty w napędzie odpada jakieś 40 KM w Q jest to już 70 KM. To wersja DTM, seria 220PS. Moja A4 to zwykła wersja nie DTM (DTM tylko w sedanie), dlatego napisałem "prawie jak DTM". Moc podobna a moment w serii wyszedł max 330 Nm to nawet lepiej niż w DTM (seria 300 Nm)
bajk Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu Te 260 KM jest do opanowania w ośce. Pewnie, że jak wciśniesz gaz do oporu to tej mocy nie przeniesie i w tym momencie górą Q. Jak przesadzisz z gazem to ESP daje o sobie znać, więc ruszyć się da . Do strzału z kreski się nie nadaje, ale do spokojnej jazdy tak W ośce na straty w napędzie odpada jakieś 40 KM w Q jest to już 70 KM. To wersja DTM, seria 220PS. Moja A4 to zwykła wersja nie DTM (DTM tylko w sedanie), dlatego napisałem "prawie jak DTM". Moc podobna a moment w serii wyszedł max 330 Nm to nawet lepiej niż w DTM (seria 300 Nm) jaki przebieg miał samochód w momencie robienia chipa?
std1984 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Tbenzyna coraz bardziej zaskakuje przebiegami KM/Nm... :drool:
Zaleczeq Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 No wykresik ładny nie ma to jak turbo benzyna
std1984 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Modzik ładnie wyszedł, z chęcią bym porównał to z moim diezlem
Zaleczeq Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 No to ustawka na kresce i wtedy bedziecie wiedziec ktory szybszy sory za
posti_a6 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 czy to twoje TFSI jest opisane na stronie MR-MOTORS czy jakies inne?[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 21:46_________________________________________________P.S. wykresik bardzo mi sie podoba tez nie moge sie doczekać czipsa w moim TFSI ale aktualnie kasy brak
tomwi Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Na stronie MR-Motors przedstawione jest inne B7. U siebie mam tylko zrobioną modyfikację softu, mechanika seria.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się