Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Którędy przewody do wzmacniacza??


Recommended Posts

Witam serdecznie maniaków car audio!!! :audi:

Niech mi ktoś powie któredy mam puścić kabel zasilający do wzmacniacza??Chodzi mi tutaj o odcinek od akumulatora do kabiny??Bo spedziłem wczoraj przy szukaniu jakiej kolwiek szczeliny chyba 3godz i nic :wallbash: A niechciałbym nawiercać jakichkolwiek dziór bo mam fure ze starym na spółe i by mnie zabił za takie coś :bicz:

Za wszelką pomoc bede bardzo wdzięczny :notworthy:

Pozdrawiem :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Looknij w warsztacie pisalem troche o instalacji . Podpowiem - są 2 opcje ( gumowy trójkącik przy puszce od kompa, lub odkrecasz dekiel wypinasz kompa i masz dojście, jak się patrzy :) jakies 10 minut roboty i kabel masz w kabinie bez wiercenia itd :)

Link to comment
Share on other sites

Oki dzieki za pomoc,jutro sprawdze! :th:

A wie ktoś może co zrobić z drżącą klapka do wlewu paliwa,bo cholernie trzeszczy gdy zrobie troche głośniej ,a mam w bagarzniku tube Dexon SCS2205-typ band-pass która daje nieżle czadu :oklaski:

Link to comment
Share on other sites

Kolego do środka można sie jeszcze łatwo dostac przez otwór po lewej stronie serwa, zaślepiony jest gumką :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Mam prosbe niech mi ktos przesle fotke tego miejsca ktorym mam puscic ten kabel,bo jesli chodzi o majsterkowanie przy samochodzie to jestem kompletny tuk :polew::notworthy:

Za fotki bylbym niezmiernie wdzieczny :notworthy:

:a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Kolego do środka można sie jeszcze łatwo dostac przez otwór po lewej stronie serwa, zaślepiony jest gumką :a4fan:

Jest dostep , ale przez niego dostaje sie woda ;/ a druga sprawa, kabel puszczony od strony puszki z kompem przechodzi duzo latwiej.. Polecam to miejsce, ( przerobilem oba)

Link to comment
Share on other sites

proste po lewej stronie pod nogami kierowcy masz różne kable troche wyżej masz przekaźniki tam jest taki gruby czerwony kabel właśnie podpięty pod akumlator podepnij się pod niego gwarantuje że nic sie nie stanie ja tak mam zrobione ze wzmacniaczem i różnymi bajerami podpinaj śmiało :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

OOoooo.... to jest dobry pomysł i stary niezauważy że coś pod maska było grzebane (chodzi mi o akumulator) :naughty:

Ok to ja ide tam poszperać przy kablach :przebiegly: Jeśli do jutra sie nieodezwe-to miałem zwarcie :polew:

Pozdro :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

no dobra a co z bezpiecznikiem ?? kurde, ale Ci to mozolnie idzie - to jest 20 minut roboty z przepuszczeniem kabla z komory silnika do bagaznika

Link to comment
Share on other sites

Hehehe akurat w Audi to jest bardzo proste znalezc miejsce na puszczenie kabla zasilajacego z akuma. Bo w innych auta to jest poprostu niemozliwe. Ale widze ze co niektorzy maja z tym problem. Jezeli nie umiesz tego znalezc to znajc pod klapa linke z otwierania klapy i ona wchodzi do auta przes taka gruba uszczelke, pusc tamtedy i uszczelnij to potem np silikonem. Aaa no i pamietaj zeby chinche nie znajdowaly sie obok zasilajacego bo to moze powodowac zaklucenia.

Link to comment
Share on other sites

Wiem wiem z bezpiecznikami, bo znajomy z mojej mieściny miał fajnego Golfa4 i miał niezły sprzęt w nim ale po jakimś czasie spłonoł samochód doszczętnie ,wiem że on bezpiecznika niemiał na bank!!!

Mówi sie pech!! :a4fan: :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Jak ma to jakoś wyglądać to puśc przez puszkę komputera. Idąc od akku na lewą stronę auta po grodzi montujesz przy aku możliwie blisko bezpiecznik idąc dalej dochodzisz do oslony komputera. Jeśli masz jakiś otwór z gumową zaślepką to tą gumkę ładnie wycinasz na śrenicę peszla (prowadz wszystko w peszlu!!!). Jeślei nie masz takowego otworu wiercisz w dolnej pokrywie puszki otwór na średnicę gumowego przepustu (dokładnie dopasuje średniće by nie przeciekało!!!), zakładasz go i przetykasz peszel z kablami. Otwierając puszkę kompa będziesz widział przeświet do kabiny. W kabinie schodzisz za podnóżkiem na dół - musisz go odkręcić, następnie kierujesz się do lewego progu. pczywiście demontujesz wewnętrznu próg oraz plastiki z przodu i tyłu tego progu.

Przykład gumowego przepustu:

http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang=pl&dok=2025.htm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...