Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Black Devil by Olovski


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

map sensor jest tani

038906051C - 200zł u gajosa :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi chodzilo mi o robienie po zalozeniu coolera

mozliwe ze pokrecilem ale chodzio o wzor rurek po montazu przed fmiciem nie mialo by to sensu zgadzam sie

zastanawialem sie czy teraz jak juz cooler siedzi zrobic wzor rurkami pcv fi 50 i na jego wzorze wyspawac

ale ze zaopatrzylem sie w gietarke po rurki jade jutro to zobcze jak uda sie giac te ustrojstwo :)

co do mapsensora mam juz z nierdzewki dorobiony odpowiedzni wklad na wzor AWXa

to cos pokręciłes, bo pamietam inna wersje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

map sensor jest tani

038906051C - 200zł u gajosa :naughty:

na allegrze swego czasu były po 60-80zł :naughty:

nie wiem jak teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kratki przykręć na wkrety od góry, nie widać a kratka nie wypadnie i nikt nie ukradnie wrazie co :wink4:

mam juz drugi zderzak tak poskręcany :naughty:

map sensor jest tani

038906051C - 200zł u gajosa :naughty:

na allegrze swego czasu były po 60-80zł :naughty:

nie wiem jak teraz

też widziałem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cos pokręciłes, bo pamietam inna wersje :decayed

mozliwe ale jak mowie i sam wiesz nie da sie robic rurek przed coolerem to jakby oczywiste

ale mniejsza o to tak czy tak pomogles w montazu i jeszcze raz dzieki :hi:[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:43_________________________________________________heh jak od gory???[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:43_________________________________________________chodzi od srodka od zderzaka tak??

kurde moze i lewa tak ale prawa czasami sie wyciaga w razie holowania hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od zewnatrz auta przykręcasz kratke do górnej krawędzi zderzaka, wrazie czego jest normalne podejscie śrubokrętem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj starego cycki.gif

zaraz znajde fotke

[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:49_________________________________________________kratkan.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj starego cycki.gif

zaraz znajde fotke

[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:49_________________________________________________kratkan.jpg

hehe no dobre dobre

ale chyba nie masz patentu na to bo zgapie od ciebie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

new toys:)

redukcja silikonowa od FMIC.PL

57->51mm plus mocne obejmy

Obraz_012.jpg

Obraz_013.jpg

korpus mapsensora na kwasiaka

niestety chyba bede musial poprawic

zrobilem frez na rure po dlugosci teraz moge zalozyc mapa tylko pod katem 90" od oryginalu

nie wiem czy tak moze byc zamontowany ale dorobie drugi z frezem na rurke jak w ori

wie ktos czy map ma jakis kierunek mierzenia / ma znaczenie ktora strona jest wkrecony??

Obraz_015.jpg

Obraz_016.jpg

gietarka wyspawana

rura zakupiona

jeszcze przerobka kamienia do giecia i pierwsze proby robienia dolotu po calosci :)

zobaczymy co wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masa roboty to będzie z rurkami, sam IC to bułka z masłem :gwizdanie:

no tak jak sie gotowca chinczyka wsadza to rurki problem, ale jak sie reza ICka ktory sie za uj nie miesci, to pospawanie rurek to buleczka z maselkiem :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos sie orientuje jak jest z zawiasem Bilsteina??

kurde padl mi tylny i wymiana oby zakupielm B6 Sport ale po zdjeciu kola okazalo sie ze siedzi tam Bilstein B8 Sprint

teraz nasuwa sie pytanie czy zostawic na przodzie B8 Sprint a tyl wymienic na B6 Sport???

Jak myslicie bedzie to jakos wspolpracowac??

Za B6 dalem 370zl /szt

B8 kosztuje 450zl /szt wiec zaczynam sie zastanawaic czy nie wsadzic jakiegos gwinta taniego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olovski, jak Ty to robisz, że w twoich wypowiedziach w 99% nie ma ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ż, ź ???????? masz jakąś angielską klawiaturę ? czy to kwestia wykształcenia?

auto fajne, ale opis tragiczny pod względem pisowni[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 23:23_________________________________________________z zasady parametry amorków powinny być takie same na 2 osiach, no chyba, że masz zawieszenie gwintowane z regulacją twardości to ustawiasz twardość wg. preferencji i zalecen producenta i kilku prób drogowych a nie na chybił-trafił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olovski, jak Ty to robisz, że w twoich wypowiedziach w 99% nie ma ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ż, ź ???????? masz jakąś angielską klawiaturę ? czy to kwestia wykształcenia?

mister jesli ci to przeszkadza nie czytaj

tak jestem po podstawowce i co w zwiazku z tym

poprostu nie uzywam jesli nie musze co to takie trudne, lamie jakis regulamin czy co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem, że to polskie forum i piszemy ładnie i składnie z zasadami poprawnej pisowni, Ci jak widać pisze się z wielkiej litery

BTW doradziłem Tobie co do zawiasu, czytam bo mnie interesuje to co związane z moją ulubioną marką samochodów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem, że to polskie forum i piszemy ładnie i składnie z zasadami poprawnej pisowni, Ci jak widać pisze się z wielkiej litery

BTW doradziłem Tobie co do zawiasu, czytam bo mnie interesuje to co związane z moją ulubioną marką samochodów

za rade dzieki odnosnie zawiasu

a co do pisania jej poprawnosci, ladu i skladu to zostaw to mi

widocznie musisz unikac ten watek zeby cie nie razilo w oczy

sory stary ale nie wiem po co wogole wnikasz w to kto jak pisze, to chyba jego prywatna sprawa

ja dalej bede tak pisal bo poprostu jest mi wygodnie i tyle nie wiem o co tyle halo

co tu duzo gadac, chyba wszystko jasne :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lubię się domyślać co autor ma na myśli i dokładać sobie odpowiednie czcionki, nie czuj się wyróżnionym, jesteś jednym z wielu ciulików na tym forum co tak "poprawnie" piszą i sam nie wiem w czym problem, czy tak trudno jest pisać w języku polskim :mysli:

nie robiąc OT podtrzymuję wersję, że lepiej mieć te same parametry amortyzatorów na przedniej i tylnej osi, pod względem trakcji jest to w 100% poprawne[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 00:47_________________________________________________(sorry) to poprawna wersja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...