Jump to content
0
gacek8822

[B5 AVG] Prośba o analizę logów(mała moc)

Recommended Posts

prosze o opinie na temat moich logów bo juz mnie irytuje jazda tym autem...jak sie przejade afn to nie chce mi sie moim jezdzic... ogólnie slaba dynamika i jak by pozno zaczynał ciągnąć tak ok.2000obr a na 4 i 5 biegu do 2800obr i pozniej moł. pomózcie

logi: http://vaglog.rtnet.pl/gacek8822_10663.html[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010,

logi na podmieniomym przepływomierzu:

dynamiczne: Grupy: 003,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11113.html

-Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11114.html

-Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11115.html

bs:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11116.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11117.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11118.html

statyczne:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11119.html

Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11120.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11121.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11122.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11123.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11124.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11125.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11126.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprezarka do czyszczenia

lmm do wymiany [ale zacznij od filtra powietrza]


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtr wymieniony,immo wczoraj czysciłem i juz całkiem gorzej... musze sprubowac podmienic i moze dam sam rade wyczyscic turbo... gdzie mozna kupic uszczelki do turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli na ktore logi patrzec.Wg pierwszych turbo do czyszczenia wg. drugich tylko przeplywomierz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyłącznie na drugie bo pierwsze nie sa z mojego auta-tyczy sie pierwszego logu [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 20:45_________________________________________________załączyłem komplet logów na podmienionym przepływomierzu[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 11:08_________________________________________________i zadnych błedów mi nie pokazuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo sie przycina-dynamiczna jazda.Przeplywka tnie dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
to przepływka wychodzi na to ze sprawna...

No właśnie kolego chyba nie do końca sprawna. W tych logach, które opisujesz jako z podmienionym przepływomierzem też podaje trochę za małe wartości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem początkującym "czytaczem" logów więc proszę jeśli się mylę niech poprawi mnie ktoś z bardziej obeznanych forumowiczów. Przepływomierz cały czas mierzy Ci za małe wartości ( powyżej 3,5 tys obrotów) a turbo się chyba zacina bo w początkowej fazie masz przeładowanie a potem ładuje za mało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiec: wyczyścilem turbo przy okazji kolektor ssacy i egr... dodam ze zbyt wielkiej różnicy nie odczuwam tylko ze ewidentnie czuc ze auto sie wkreca z duzo mniejszym problemem na wyzsze obroty... logi:3,8,11 http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11435.html i zrobiłem jeszcze jedne na innym przepływomierzu: http://vaglog.rtnet.pl/gacek882_11441.html

z tego co ja zauwazyłem to turbo ok tylko troche wydaje mi sie małe dawkowanie paliwa... mozna jakos podniesc ta dawke??? i jeszcze jedno pytanie czy nowy orginalny przepływomierz dał by lepszy efekt czy nie ma sensu sie bawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbo troszke pozno wstaje i przeplywomierz tnie gnoj ...


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

gnoj?? czyli bo nie rozumiem... to moze to dalej n75? dodam ze zamieniłem z n18 i tak dalej jezdze[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 15:57_________________________________________________moze katalizator przypchany??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba bylo przy okazji wyrywania sprezarki wywalic KAT...miales temat na wierzchu.

Wywal kata i pokaz logi ... 011,010,008 i 003 dynamiczne.

Pozdrawiam


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...