Wachstiel Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 Byłem dziś u mechanika i ustalili że to czujnik, wymienili, zrobili diagnostykę komputerowa i wszystko już jest dobrze. Martwi mnie jednak bo w czasie jazdy autko na 49 kanale w Climatroniku teraz mi się rozgrzewa do 86 - 85 st C, moim zdaniem to też za mało
kris_lpgcars Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 doslownie az mi sie niedobrze robi jak widze ze ktos ma 5.1 na stowke na tipie ja juz nawet sprawdzilem faktyczny pomiar znaczy spod korka pod korek i porownalem to z odczytem na fisie ja np mam max 5% na plusie odczyt z fisA I jak na razie nizej jak 6.8 rzeczywisty pomiar nie zszedlem, wiec skad wam sie biora takie cyferki a po miescie do pracy i zpracy to i nawet zimowa pora 11.5 bylo malo tyle ze to krotki dystans i wiem ze to jest faktyczny problem ale z trasy to juz rozne cuda widzialem na tempomacie i bez i nizej 6.5 rzeczywistego spalania nie dam rady zejsc a wszystko chodzi jak w najlepszym stanie i co reszta na to?
Gość mateoos Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 5.1 - to wynik, który osiągnąłem podczas podróży ze Szczecina do Nowego Miasta nad Pilicą. 5.4 - to wynik uzyskany w drodze powrotnej (jechałem szybciej). 6.6 - to średnia z ostatnich dwóch miesięcy. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak dużo zależy od stylu jazdy. Wystarczy przestać dojeżdżać do czerwonego światła ne pełnym gazie i później ostro hamować. Po jaką cholerę bujać samochód do 90km/h, aby sekundę potem hamować na skrzyżowaniu?
Gość DiM Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 kolego twoje spalanie jest ok Dziwne że skrzynia zmienić biegi przy 3 tys...dla przykładu powiem Ci że moje 2.5 pali w mieście 9.5 w automacie
jgxp Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Mam audi 1,9 tdi z automatem 4 biegowym. Według mnie to masz za duże te obroty. Ja nie przekraczam 2300 i to przy mocnym przyspieszaniu. Codziennie dojeżdżam do pracy ok 20 km dziennie - teren zabudowany z tym ze to nie duża miejscowość i nie ma tu korków tak jak w dużych miastach np w Warszawie czy Lublinie. Ja robię tak, przy prędkości 60km/h czuje wyraźną zmianę biegu, wtedy calkowicie odpuszczam gaz i czekam aż prędkość sie zmniejszy do 53-55 km/h lekko naciskam i przytrzymuje gaz. Wraz z zmniejszeniem prędkości spadają obroty, potrafie zejść do 1300 - 1500 obrotów przy prędkości ok. 50 km/h. Staram sie dostosowywać odlegości od pojazdów i nie hamować niepotrzebnie po to by znowu sie rozpedzać. Co sie wiąże z mniejszym spalaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się