maciej_w Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam wszystkich Podczas testowania mojego AJM w grupie 011 uzyskałem następujące wskazanie: Wygląda na to, że w turbina nie doładowuje. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam Maciej PS Dla ułatwienia dodałem kolumnę przedstawiającą różnicę pomiędzy ciśnieniem wymaganym a mierzonym.
przemik Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zrob jeszcze 010,003 i 008 dynamiczne oraz 011 Basic Settings
maciej_w Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zrob jeszcze 010,003 i 008 dynamiczne oraz 011 Basic Settings Dziękuję za odzew. Oto logi: 003 008 010 011 BS
przemik Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jaki realny przebieg auta ? Katalizator jest ?
maciej_w Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jaki realny przebieg auta ? Katalizator jest ? 204 kkm, katalizator jest. Potwierdzasz moje przypuszczenia odnosnie zapchanego kata. Zastanawialem sie jeszcze nad niewlasciwie dzialajacymi kierownicami turbiny.
przemik Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wywal kata i przegon auto. Bedziesz zadowolony. VTG dziala poprawnie. Pozdrawiam
maciej_w Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wywal kata i przegon auto. Bedziesz zadowolony. VTG dziala poprawnie. Pozdrawiam Tak zrobie. Niestety VTG nie jest do konca zdrowe - ostatnio zlapal dwa notlaufy z komunikatem o przekroczonym cisnieniu w dolocie, dlatego logowalem silnik. W zwiazku z tym zamierzam wywalic dmuchawe na stol i wyczyscic. Nie mam do niej zalu, moj PSJ dal sie jej we znaki. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się