maciej_w 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam wszystkich Podczas testowania mojego AJM w grupie 011 uzyskałem następujące wskazanie: Wygląda na to, że w turbina nie doładowuje. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam Maciej PS Dla ułatwienia dodałem kolumnę przedstawiającą różnicę pomiędzy ciśnieniem wymaganym a mierzonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zrob jeszcze 010,003 i 008 dynamiczne oraz 011 Basic Settings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_w 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zrob jeszcze 010,003 i 008 dynamiczne oraz 011 Basic Settings Dziękuję za odzew. Oto logi: 003 008 010 011 BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jaki realny przebieg auta ? Katalizator jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_w 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jaki realny przebieg auta ? Katalizator jest ? 204 kkm, katalizator jest. Potwierdzasz moje przypuszczenia odnosnie zapchanego kata. Zastanawialem sie jeszcze nad niewlasciwie dzialajacymi kierownicami turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wywal kata i przegon auto. Bedziesz zadowolony. VTG dziala poprawnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_w 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wywal kata i przegon auto. Bedziesz zadowolony. VTG dziala poprawnie. Pozdrawiam Tak zrobie. Niestety VTG nie jest do konca zdrowe - ostatnio zlapal dwa notlaufy z komunikatem o przekroczonym cisnieniu w dolocie, dlatego logowalem silnik. W zwiazku z tym zamierzam wywalic dmuchawe na stol i wyczyscic. Nie mam do niej zalu, moj PSJ dal sie jej we znaki. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się