[B5 AFN] Automat w 1.9 TDI 110PS
0

    9 postów w tym temacie

    Wie ktoś może czy w automatyczniej skrzyni jest jakis przełącznik na sport lub econo albo cos w tym stylu.jezdzilem passatem i tak bylo,a tu nie wiem jak to wyglada.Moze ktoś wie.I w ogole sa jakies szczegolne zasady traktowania automatu w Audi ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie skrzynia tiptronic 5 biegowy, nie ma przelacznika ani SPORT ani ECO, skrzynia ma zaprogramowane 200 mozliwych trybów jazdy, w zalezności od jazdy kierowcy, komputer sterujący dostosowywuje zachowanie skrzyni w jakim zakresie ma zmieniac biegi, redukowac itp.

    u Ciebie siedzi chyba skrzynia 4 biegowa, poszukaj obok dzwigni przelacznika SPORT

    jezdzilem kiedys automatem w B4 z silnikiem 2.8 V6 ze skrzynia 4 biegowa i tam taki przycisk byl na konsoli srodkowej.

    co do traktowania, sprawdzanie oleju w skrzyni co 12 miesiecy , wymiana razem z filtrem co 60 tys lub 5 lat, chyba ze tylko jazda miejska to nawet co 45 tysiecy. a reszta to jak w kazdym automacie.

    pozdro.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem jak w nowszych modelach, ale u mnie też nie ma możliwości przełączania eco/sport :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moja skrzynka to tiptronic 4 biegowy, i też nie ma przelacznika ani SPORT ani ECO, sama się przystosowuje do warunków jazdy w zalezności od stylu jazdy kierowcy, komputer steruje i dostosowuje przełożenie skrzyni ................. :wink: itd......

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za info.Faktycznie komputer dobiera przelozenia w zaleznosci od stylu.Jak jade troche ostrzej to na biegach ciagnie do 4500 obr/min a jak sie mule po miescie i potem depne to zmienia przy 3900 obr/min. Ogolnie ciekawe:)Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a jak się jeździ w audi mając automat????

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    a jak się jeździ w audi mając automat????

    Tak samo jak zwykłym tylko nie masz sprzęgła :lol:

    Sprecyzuj pytanie bo nie wiemy co masz na mysli :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Sprecyzuj pytanie bo nie wiemy co masz na mysli

    tak ogólnie pytałem :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members