rafalc Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam. Właśnie dowiedziałem że Silnik 2.0 TDI BLB jest jednym z największych bubli jakie Audi wypuściło.. Chodzi tutaj o pompę oleju i ścierające się wałki. wiem też że nie wszystkie silniki BLB mają tą wadliwą konstrukcję. Jak sprawdzić czy mój silnik jest już poprawiony? Forumowicze pisali ze 150-200 tys i silnik pada.. mój ma 237 i nie słychać nawet szumu z miski olejowej (podobno taki jest objaw). Czy ktoś już przerabiał taki temat? Pozdro Rafał
damiants Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 podłączam się do pytania... o BLB przeczytałem chyba wszystko ale nigdzie nie jest napisane jakie mogą być objawy i co zrobić aby uniknąć przykrych konsekwencji... ja mam 210 tys i autko sprawuje się super, troszkę mi drążek zmiany biegów drga i tak jakby spod siedzenia czasami ale to raczej wina dwumasa...
mxzibi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Panowie bez paniki Trzeba ściągnąć miskę olejową i wszystko się wyjaśni w jakim stanie jest imbusik i napinacz łańcuszka bo przeważnie od niego zaczynają się problemy. Występują problemy z pompowtryskiwaczami ale to można sprawdzić na vag-u pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Panowie bez paniki Panikować nie trzeba, ale właśnie na kanale stoi Passat B6 z silnikiem BKP, gdzie pękł łańcuch napędzający wałki. Wciągnęły go koła zębate i z przodu silnika jest mielonka. Wszystko popękane i rozwalone. Silnik do wymiany... Zdjęcia zrobię to wkleję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się