mocarz 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam Muszę się poradzić bo jestem noobem Mam teraz takie felgi http://img571.imageshack.us/img571/7296/16671677.jpg 18, opony 235/40 KENDA i tutaj pierwszy problem, kupiłem nowe opony, używałem je około 3 miesięcy w zeszłym roku, zmieniając zimowe na letnie tydzień temu zauważyłem że po zewnętrznej stronie opon przednich bieżnik jest tak zjechany, że po tym sezonie opony byłyby do wywalenia - założyłem je na tył. Kosztowały około 1200 zł 4 i tutaj pierwsze pytanie - czy opony się zdarły bo były tanie czy za szybko wchodzę w zakręty? Pytanie 2 bardzo mi się podobają te felgi http://cgi.ebay.pl/Alufelgen-MAM-7-Nuvo-8-5x19-Audi-A4-S4-/400112724970?cmd=ViewItem&pt=Auto_Felgen&hash=item5d2893abea co sądzicie o tych felach i jakie opony będą najlepsze, oczywiście rozmiar chyba musi być podobny do tych które mam teraz pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam Muszę się poradzić bo jestem noobem Mam teraz takie felgi http://img571.imageshack.us/img571/7296/16671677.jpg 18, opony 235/40 KENDA i tutaj pierwszy problem, kupiłem nowe opony, używałem je około 3 miesięcy w zeszłym roku, zmieniając zimowe na letnie tydzień temu zauważyłem że po zewnętrznej stronie opon przednich bieżnik jest tak zjechany, że po tym sezonie opony byłyby do wywalenia - założyłem je na tył. Kosztowały około 1200 zł 4 i tutaj pierwsze pytanie - czy opony się zdarły bo były tanie czy za szybko wchodzę w zakręty? Pytanie 2 bardzo mi się podobają te felgi http://cgi.ebay.pl/Alufelgen-MAM-7-Nuvo-8-5x19-Audi-A4-S4-/400112724970?cmd=ViewItem&pt=Auto_Felgen&hash=item5d2893abea co sądzicie o tych felach i jakie opony będą najlepsze, oczywiście rozmiar chyba musi być podobny do tych które mam teraz pozdro 1 sprawdź geometrie kół 2 twoje obecne bardziej mi się podobają, a jeżeli już je kupisz to proponuje 225/35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 nie kupuj tych drugich, te aktualnie założone na twoim aucie są świetne a co do zdartych opon to tak jak kolega wyżej napisał - sprawdź geometrię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 kupuj mam 7 sa extra te co masz teraz to sa zbyt popularne 1/4 ludzi z forum ma takie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A ja bym kupił masz czarne autko a te MAMy świetnie pasują do B6 Mówcie co chcecie ale Sline nie robi roboty tak jak ta felga MAM Autko Ykka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mocarz 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 geometria była ustawiana w serwisie i to 2 razy. Powód może być w innym miejscu? hehe co do felg zdania jak widać podzielone, raczej chyba zmienie , faktycznie s jest dużo a nuvo na żywo jeszcze nie miałem okazji zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 geometria była ustawiana w serwisie i to 2 razy. Powód może być w innym miejscu? hehe co do felg zdania jak widać podzielone, raczej chyba zmienie , faktycznie s jest dużo a nuvo na żywo jeszcze nie miałem okazji zobaczyć zmień serwis, jeżeli Ci "ścina" oponę wina leży po stronie geometrii, przy okazji na "szarpaku" sprawdzą czy wszystkie podzespoły są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mocarz 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 sprężyny mam wymienione, auto jest twardsze, ale pomimo to kiedy jade mocno załadowany zdarza się, że koła zaszorują o nadkola kiedy wjadę w większe wyżłobienie. Koła 235/40/18 to około 49 cm, kiedy zmienię na nuvo np 235/35/19 koło będzie miało około 52cm a w związku z tym będę szorował dalej. Mieszkam w Norwegii ale pochodzę ze Słupska i tam lub w okolicy chciałbym nanieść poprawki. Co muszę zrobić i ewentualnie czy zna ktoś może miejsce gdzie? a na szarpak chyba muszę jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ja bym zostawił te felgi co masz te drugie jakoś tak :no: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 sprężyny mam wymienione, auto jest twardsze, ale pomimo to kiedy jade mocno załadowany zdarza się, że koła zaszorują o nadkola kiedy wjadę w większe wyżłobienie. Koła 235/40/18 to około 49 cm, kiedy zmienię na nuvo np 235/35/19 koło będzie miało około 52cm a w związku z tym będę szorował dalej. Mieszkam w Norwegii ale pochodzę ze Słupska i tam lub w okolicy chciałbym nanieść poprawki. Co muszę zrobić i ewentualnie czy zna ktoś może miejsce gdzie? a na szarpak chyba muszę jechać jak dla mnie to za szeroką oponę chcesz wsadzić na 8,5 calową felgę osobiście przy 9 calach mam 225/35 i jest chyba, że nie jesteś zwolennikiem naciągniętej opony, ale i tak przy 8,5 z 225 będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mocarz 0 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 sprężyny mam wymienione, auto jest twardsze, ale pomimo to kiedy jade mocno załadowany zdarza się, że koła zaszorują o nadkola kiedy wjadę w większe wyżłobienie. Koła 235/40/18 to około 49 cm, kiedy zmienię na nuvo np 235/35/19 koło będzie miało około 52cm a w związku z tym będę szorował dalej. Mieszkam w Norwegii ale pochodzę ze Słupska i tam lub w okolicy chciałbym nanieść poprawki. Co muszę zrobić i ewentualnie czy zna ktoś może miejsce gdzie? a na szarpak chyba muszę jechać jak dla mnie to za szeroką oponę chcesz wsadzić na 8,5 calową felgę osobiście przy 9 calach mam 225/35 i jest chyba, że nie jesteś zwolennikiem naciągniętej opony, ale i tak przy 8,5 z 225 będzie Kwestia jaką kolega oponę chce założyć :gwizdanie: Sprawdzaliśmy ostatnio nasze auta z kolega Kristof2009 - u niego na Nexen n3000 (225/40 18") wystają felgi 8" ranty na wierzch (pomimo rantu ochronnego opony, nic nie chroni rantu felgi), a u mnie przy Conti 2 ten sam rozmiar felga jest dość znacznie schowana pod rant ochronny. Naciągnięcie Nexen'a widać gołym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 sprężyny mam wymienione, auto jest twardsze, ale pomimo to kiedy jade mocno załadowany zdarza się, że koła zaszorują o nadkola kiedy wjadę w większe wyżłobienie. Koła 235/40/18 to około 49 cm, kiedy zmienię na nuvo np 235/35/19 koło będzie miało około 52cm a w związku z tym będę szorował dalej. Mieszkam w Norwegii ale pochodzę ze Słupska i tam lub w okolicy chciałbym nanieść poprawki. Co muszę zrobić i ewentualnie czy zna ktoś może miejsce gdzie? a na szarpak chyba muszę jechać jak dla mnie to za szeroką oponę chcesz wsadzić na 8,5 calową felgę osobiście przy 9 calach mam 225/35 i jest chyba, że nie jesteś zwolennikiem naciągniętej opony, ale i tak przy 8,5 z 225 będzie Kwestia jaką kolega oponę chce założyć :gwizdanie: Sprawdzaliśmy ostatnio nasze auta z kolega Kristof2009 - u niego na Nexen n3000 (225/40 18") wystają felgi 8" ranty na wierzch (pomimo rantu ochronnego opony, nic nie chroni rantu felgi), a u mnie przy Conti 2 ten sam rozmiar felga jest dość znacznie schowana pod rant ochronny. Naciągnięcie Nexen'a widać gołym okiem nie wiem za bardzo kolego ku czemu ta Twoja wypowiedź się ma piszemy o całkiem innym rozmiarze opony i felgi, więc takie sugestie są po prostu a wracając do Waszej różnicy może macie po prostu pół cala różnicy na feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Hmmmm - jak gadanie nie na temat - piszę o kwestii opony i uważam, że jest jak najbardziej na miejscu. na te same rozmiarówki możesz założyć różne opony, tylko że jedna będzie za dobra, a druga za wąska i to ma znaczenie przy ocieraniu się o nadkola Jeśli widzisz tu coś nie na temat to z mojej strony pass - nie mam pytań 235 oponę spokojnie można założyć zarówno na 8, 8.5 a także 9" i na każdej będzie ok jeśli chodzi o szerokość - na 17x7 też niektórzy zakładają 235/45 kapcie - to tak dla wyjaśnienia sensu mojej wcześniejszej wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mocarz 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 czyli moge spokojnie zalozyc na 19 235/35? czy niespokojnie? jesli bedzie zjadalo opone i szorowalo przy wiekszym obciazeniu co jest wtedy nie tak? gdzie znajde fachowca co sprawdzi mi wszystko zanim zniszcze kolejne opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 czyli moge spokojnie zalozyc na 19 235/35? czy niespokojnie? jesli bedzie zjadalo opone i szorowalo przy wiekszym obciazeniu co jest wtedy nie tak? gdzie znajde fachowca co sprawdzi mi wszystko zanim zniszcze kolejne opony? przy 8,5 cala felgi spokojnie możesz zakładać tak jak pisane było wcześniej, tylko jeżeli interesuje Cię walor estetyczny to oblukaj jak takie opony leżą na takich felgach napisz skąd pochodzisz to może Ci ktoś poleci takiego fachowca, bo w norwegi to wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mocarz 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 zawsze mi się wydawało, że praktycznie każde duże koła ładnie wyglądają chcę tylko żeby mi nie zjadło opon znowu, w norwegii lepiej żebym nic nie naprawiał, mechanicy chyba są po gastronomiku. Ostatnio byłem na zbieżności 2 razy, nie dość, że nie zrobił to jeszcze powiedział, że nie wie czemu jedno koło na komputerze nie pokazuje odpowiedniego parametru, mam jeździć a to że kiedy kierownicę wyprostuje a samochód zaczyna mi jechać w prawo do rowu to nic - bez komentzarza :shocked:za 2 miesiace będę w polsce to porozmawiam z jakimś człowiekiem:) jestem ze słupska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się