Gość DiM Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 łopatki w b6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANAL 2 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Co do glownego tematu... wybierz najbardziej zadbana sztuke bo jesli auto dla ojca to czy to bedzie 2.6 czy 2.8 30V to bez roznicy. Mocy dla niego w kazdym bedzie wystarczajaco. Ja mam 2.6 i jestem bardzo zadowolony i co z tego ze 1.8T jest tuningowalny jak ja przy 180km/h nie slysze silnika... to samo przy mniejszych predkosciach na niskich biegach (wysokie obroty). Motor jest elastyczny - ponad 200Nm. Oleju od wymiany do wymiany dolewam litra i tylko dlatego ze Vka lubi jak na bagnecie jest ponad polowa stanu. Inaczej od wymiany do wymiany przeplilbym oleju od maks do min ale szkoda mi motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam.Popieram kolegę tez posiadam a 4 2.6 motorek oleju nic nie bierze i cisza w środku.Tylko kup zadbaną sztukę.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo86r 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Rowniez spokojnie moge polecic 2,6 V6 spalanie jak na ten silniczek naprawde niewielkie, a srodku cisza i spokoj nawet w granicach 200km/h. O dzwieku V6 na wyzszych obrotach chyba nie musze wspominac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M 3 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Miałem już kilka Audi z różnymi silnikami i jeżeli miałbym wybierać to tylko i wyłącznie 2.8 30V lub 1.8T. Za widlastym silnikiem przemawia kultura pracy i żywotność oraz w tym konkretnym przypadku jego moc i moment obrotowy który jest największy przy takim samym zużyciu paliwa co np. najsłabsze 2.6 V6. Silnik 1.8T jest dosyć oszczędną jednostką jeżeli jeździ się spokojnie i jest bardzo podatny na zwiększanie mocy. Wszyscy wiemy jak to w życiu bywa i jeżeli trafia się ładne auto w rozsądnych pieniądzach to silnik jest już na drugim planie pod względem wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Co do glownego tematu... wybierz najbardziej zadbana sztuke bo jesli auto dla ojca to czy to bedzie 2.6 czy 2.8 30V to bez roznicy. Mocy dla niego w kazdym bedzie wystarczajaco. Ja mam 2.6 i jestem bardzo zadowolony i co z tego ze 1.8T jest tuningowalny jak ja przy 180km/h nie slysze silnika... to samo przy mniejszych predkosciach na niskich biegach (wysokie obroty). Motor jest elastyczny - ponad 200Nm. Oleju od wymiany dolewam litra i tylko dlatego ze Vka lubi jak na bagnecie jest ponad polowa stanu. Inaczej od wymiany do wymiany przeplilbym oleju od maks do min ale szkoda mi motoru. No niestety przy 1.8T nie ma tego dzwieku silnika a szkoda No i jak V6 to szukaj z Q :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam.S 6 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam mam 2.8 Q w automacie i jak dla mnie to rewelacja :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Łanie brzmia te V6 :gwizdanie: Jako ze mało miałem doczynienia z automatem to mam pytanko czy sa tam jakies ustawienia skrzyni ze bardziej wkreca na obroty ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymongt 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Pewno tryb sport jest I z tego co kojarzę multitrinic (sam zmieniasz biegi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 w tiptronicu nie ma opcji sport Możesz tylko ręcznie biegi zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 W tiptroniku w B5 nie ma sport, w B6 jest sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 No to przy ilu obr tip zmienia biegi w b5 ?? bo gang v6 ładnie brzmi przy wyzszych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 To zależy od wielu czynników, m. in. obciążenia, wciśnięcia pedału gazu, stylu jazdy kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beneq 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 A co z silnikiem 2.4 v6? konstrukcyjnie bardzo jest zbliżony do 2.8 30V?? bo tez ma 5 zaworów na cylinder. W 2.6 i 2.8 12V raczej nie pchał bym się - to silniki pamiętające jeszcze początki 80 B4, a wiec przestarzałe konstrukcyjne a jednocześnie proste i bezawaryjne. Sam planuje zakup A4 z v-ką i raczej to będzie 2.4 - pojemność nie za duża a to tez ma znaczenie przy OC, spalanie akceptowalne a i kulturą pracy nie ustępuje większym braciom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo86r 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Jezeli chodzi o OC to czy bedziesz miał 2,4 czy 2,6 lub 2,8 raczej bedziesz placil to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 od 2L w górę jest jedną stawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb007 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 ja w allianzie przy pełnych zniżkach płacę 344 zł na rok !!! taniej nie ma szans w allianzie jest jeszcze stawka od 2.0 do 2.5,aha takie ceny są przez allianz direct czyli przez internet wpisujesz dane i przysyłają ci polisę na maila i równolegle pocztą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się