Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Która V6 najbardziej żywotna?


SebolA4

Rekomendowane odpowiedzi

Co do glownego tematu... wybierz najbardziej zadbana sztuke bo jesli auto dla ojca to czy to bedzie 2.6 czy 2.8 30V to bez roznicy. Mocy dla niego w kazdym bedzie wystarczajaco.

Ja mam 2.6 i jestem bardzo zadowolony i co z tego ze 1.8T jest tuningowalny jak ja przy 180km/h nie slysze silnika... to samo przy mniejszych predkosciach na niskich biegach (wysokie obroty). Motor jest elastyczny - ponad 200Nm.

Oleju od wymiany do wymiany dolewam litra i tylko dlatego ze Vka lubi jak na bagnecie jest ponad polowa stanu. Inaczej od wymiany do wymiany przeplilbym oleju od maks do min ale szkoda mi motoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Popieram kolegę tez posiadam a 4 2.6 motorek oleju nic nie bierze i cisza w środku.Tylko kup zadbaną sztukę.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już kilka Audi z różnymi silnikami i jeżeli miałbym wybierać to tylko i wyłącznie 2.8 30V lub 1.8T. Za widlastym silnikiem przemawia kultura pracy i żywotność oraz w tym konkretnym przypadku jego moc i moment obrotowy który jest największy przy takim samym zużyciu paliwa co np. najsłabsze 2.6 V6. Silnik 1.8T jest dosyć oszczędną jednostką jeżeli jeździ się spokojnie i jest bardzo podatny na zwiększanie mocy. Wszyscy wiemy jak to w życiu bywa i jeżeli trafia się ładne auto w rozsądnych pieniądzach to silnik jest już na drugim planie pod względem wyboru :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do glownego tematu... wybierz najbardziej zadbana sztuke bo jesli auto dla ojca to czy to bedzie 2.6 czy 2.8 30V to bez roznicy. Mocy dla niego w kazdym bedzie wystarczajaco.

Ja mam 2.6 i jestem bardzo zadowolony i co z tego ze 1.8T jest tuningowalny jak ja przy 180km/h nie slysze silnika... to samo przy mniejszych predkosciach na niskich biegach (wysokie obroty). Motor jest elastyczny - ponad 200Nm.

Oleju od wymiany dolewam litra i tylko dlatego ze Vka lubi jak na bagnecie jest ponad polowa stanu. Inaczej od wymiany do wymiany przeplilbym oleju od maks do min ale szkoda mi motoru.

No niestety przy 1.8T nie ma tego dzwieku silnika :confused4: a szkoda :kwasny: No i jak V6 to szukaj z Q :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam 2.8 Q w automacie i jak dla mnie to rewelacja :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łanie brzmia te V6 :gwizdanie: Jako ze mało miałem doczynienia z automatem to mam pytanko czy sa tam jakies ustawienia skrzyni ze bardziej wkreca na obroty ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przy ilu obr tip zmienia biegi w b5 ?? bo gang v6 ładnie brzmi przy wyzszych obrotach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od wielu czynników, m. in. obciążenia, wciśnięcia pedału gazu, stylu jazdy kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z silnikiem 2.4 v6? konstrukcyjnie bardzo jest zbliżony do 2.8 30V?? bo tez ma 5 zaworów na cylinder. W 2.6 i 2.8 12V raczej nie pchał bym się - to silniki pamiętające jeszcze początki 80 B4, a wiec przestarzałe konstrukcyjne a jednocześnie proste i bezawaryjne. Sam planuje zakup A4 z v-ką i raczej to będzie 2.4 - pojemność nie za duża a to tez ma znaczenie przy OC, spalanie akceptowalne a i kulturą pracy nie ustępuje większym braciom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w allianzie przy pełnych zniżkach płacę 344 zł na rok !!! taniej nie ma szans :) w allianzie jest jeszcze stawka od 2.0 do 2.5,aha takie ceny są przez allianz direct czyli przez internet wpisujesz dane i przysyłają ci polisę na maila i równolegle pocztą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...