agd20 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Witam. Mam problem. Kiedy prowadzę samochód powyżej 120km na godzinę trzęsie praktycznie całym samochodem, natomiast jak prędkość wynosi w okoliach 40-50km wyrażnie słychać jakieś huczenie z przodu. Jako ,że nie przelewa mi się z pieniędzmi chciałem prosić o jakieś porady, ponieważ byłem u dwóch mechaników i jeden stwierdził "prawdopodobnie krzywe tarcze", znowu inny "trzeba wymienić opony". I załamany jestem, bo takie celowanie mechaników może doprowadzić mnie do ruiny. Jak to sprawdzić. Proszę o pomoc.
waski gdansk Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 a czy jesli pojedziesz szybciej przechodzi to trzesienie ustaje ?? jesli tak to moze byc złe wywazenie opon lub wada samej opony ,podjedz na wulkanizacje wywaz koła , jesli to nie to to moze przegob wewnętrzny miec duzy luz i tez całe nadwozie wpada w wibrację , a huczenie to może łozysko przy jakims kole albo głosne opony ???
agd20 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jak jadę szybciej, powyżej 160km to wydaje mi się ,że delikatnie maleje trzęsienie. To od czego zacząć? Od wulkanizatora. Tylko tyle się piszę o takich co wyważają na sztukę . Dobra. Na pierwszy strzał idą koła. Zobaczymy czy to oponki czy fele. Jak opony to będe myślał już o Bridgestone ER300 91W 205/55/16 = 1200zł w Nurato [br]Dopisany: 08 Maj 2010, 17:30_________________________________________________Kupiłem nowe oponki Bridgestone ER300 205/55/16 W - Faktycznie trzęcienie się zniwelowało, że prawie go nie czuć, ale minusem jest głośnosć toczenia tych opon. Wczeniej na goodyear'ach było cieszej. Ale to z pewnością przez to ,że opona z indexem W jest twardsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się