wasermann Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Jest problem z samochodem A4 1.9 110 kM, AFN. Samochód traci moc po przekroczeniu pewnych obrotów. Znajomy jeździ tak jakiś czas. Ostatnio postanowiliśmy się za to zabrać. W rurze do intercolera przy czujniku temp. i elektrozaworze egr było dużo oleju, aż pływało. Nie wiem czy ma to wpływ na to że był zmieniany olej i wleli mu ponad stan-normalni nie ubywa oleju. Co do logów i odcinania mocy to przeładowanie turbiny, notfaul. Powiedźcie co trzeba zrobić-jakie jest wasze zdanie na ten temat. Co inny mechanik ma inny pomysł..Jeden chce wymienić czujnik G71 ciśnienia doładowania, który znajduje się w ECU. Ale on kosztuje 300 zł w ASO. Drugi twierdzi, że to pompa, trzeci to już nie piszę…Czy to SA takie objawy? Czy to te usterki? To nie mój samochód nie chce tej osoby narażać na taki koszt. Proszę o trafną odpowiedź. Sam mam jakieś doświadczenie z vagiem. Wklejam logi 010 i 011 powinny wystarczyć i błędy. A … sprawdziłem w 011 BS test kierownic i dźwignia się rusza, ale mniej niż na filmie pokazowym dostępnym na forum. U nas 1cm.Mam swoje zdanie, ale chcę usłyszeć porady bardziej doświadczonych klubowiczów. Wyskakują błędy. 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 519-Czujnik ciśnienia G71 w przewodzie dolotowym -zwarcie do plusa http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb75af5a1a699efa.html-011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a435906330091064.html-010 (sorry że nie obrobione ale coś mi się skasowalo i to jest tylko to co mam)kumaci i tak zobaczą co jest
przemik Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Pokaz logi 011 Basic Settings. Sprawdzcie wezyk cisnieniowy ktory idzie do ECU czy jest szczelny i nie zawalony olejem.
wasermann Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 Log 011 BS o które prosił przemik.Zamieniliśmy nawet zawory z zaworem EGR.Będą dwa logi BS na N75 i N18. I 011 w teście dynamicznym na zaworze EGR N18.W przewodzie do czujika G71, ktory jest w kompie jest olej.zdjeliśmy pokrywę plastikową i po zdjęciu przewodu na króćcu było widać troszke oleju.Czy rozbierać ECU?Jak go bezpiecznie zdemontować i sprawdzić,przeczyścić? - Kierownice N75-011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7188b49b50fd8cb8.html - 011 na zaworze EGR http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1b9e7989c870162.html - zamienione zawory z N18 dajcie odpowiedź co jest grane
przemik Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Olej z wezyka wyczyszczony i z ECU ? Czy po logowaniu dynamicznym bład czujnika dalej sie pojawia ? Czy sztanga kierownic VTG chodzi swobodnie ?
wasermann Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 olej z wężyka wyczyszczony.ale balismy sie otworzyć ECU.Sztanga chodzi sama,podosi zamyka,ale czy dobrze ciężko ocenić.co dalej?błąd sie pojawia na każdym z zaworów
przemik Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 IMO - problem lezy w czujniku cisnienia doładowania w ECU - jest zawalony olejem albo uszkodzony. Szkoda wyrywac turbo - skoro czyszczenie kierownic VTG moze niewiele dac. Chyba prosciej dobrac sie do czujnika w ECU.
Sztomel Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 z logów wynika, że sztanga ma niewielki skok - chyba tylko kilka milimetrów i jest wciągnięta na maksa w gruchę czyli w górę - zapieczona geometria jak dla mnie bo przeładowanie jak cholera. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z gruchy siłownika przy turbinie i się przejedź a zobaczysz, że log 011 będzie identyczny jak z podpiętym wężykiem. Jeśli zalany jest olejem czujnik ciśnienia w sterowniku to w 90% pokazuje również błąd 65535. Krótki filmik z zakresem pracy sztangi przy Twoim turbo od razu rozwiałby wątpliwości.
przemik Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 No chyba ze bład czujnika w tych ECU pojawia sie wtedy jak cisnienie wychodzi poza jego zakres. Wtedy trzeba bedzie zając sie VTG.
spanky Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 No chyba ze bład czujnika w tych ECU pojawia sie wtedy jak cisnienie wychodzi poza jego zakres. Wtedy trzeba bedzie zając sie VTG. z reguly zawsze sie pojawia w takiej sytuacji ...
przemik Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Hmm W moim kiblu, ktory miał czujnik cisnienia na rurze dolotowej - nie zanotowałem takiej sytuacji, a w logach mialem podobny bałagan. Skonczyło sie na polerce kierownic.
wasermann Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 tak jest błąd 819 pojawia się tylko po przekroczeniu 2570 mbar.jest utrata mocy.nawet jechaliśmy pod kompem gr 011 i on przyspieszał jak zbliżała się ta granica 2570mbar to dawałem mu sygnał ze delikatnie odpuscił i znowu gaz.chodziło o to żeby zobaczyć czy ten błąd występuje przed gr 2570mbar.I gdyby było zwarcie do plusa-to zwora by była cały czas i błąd by pokazywało cały czas.Chciałem wstawić video z chodzącą sztanga,ale komórką jest tak mało miejsca gówno bylo widać-ciężko trafić,ale spróbuje nagrać jeszcze raz.błędu 655535 nie pokazuje .Czasami pokazuje jeszcze błąd- 575-różnica w cisnieniu doregulowania.No to co radzicie turbo na stół bo syfu full...?Czy rozbierać ECU? Naprawdę z logów 011 BS wynika,że sztanga ma mały zakres i wskazuje to na zapieczone kierownice?
jnx Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 ja również. błąd 519 zniknie jak tylko wyczyścisz turbinę.
wasermann Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 dzięki chłopaki takie też było moje zdanie, ale dobrze się poradzić
jnx Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 nie zapomnij odpisać jak będzie po wszystkim powodzonka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się