SylverStone Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Witam od dawna mialem problem z jednym trybem w wycieraczce,mianowicie z najszybszym.Bo chodził podobnie albo i tak samo jak tryb ciągly.Psikanie sprayami na silniczki bądz sprayami do styków w okolice przekaznika(pod kierownice)i w okolice manetki pomagały az do czasu gdy całkowicie przestal dzialac tryb szybki.Nie wiem gdzie szukać problemu.Pod kierownicą przekaznik numer 377 czy on moze byc winny czy raczej nie? Stawiam na manetke tylko czy od razu zaopatrzyc sie w nową czy moze jest tam cos do naprawienia? Skomplikowana jest wymiana manetki?
speed31 Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 posprawdzaj najpierw czy na trybie szybkim dochodzi napięcie do silniczka czy idzie innymi kablami czy też zwiększa się na tych samych a wymiana lub naprawa manetki nie jest aż tak bardzo skomplikowana kiedyś naprawiałem w vektrze B są tam małe blacszki i możliwe że gdzieś akurat na tym trybie nie łączą pozdrawiam
SylverStone Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Sorry za pytanie ale nigdy sie w to nie bawilem.W jaki sposób sprawdzic czy dochodzi napiecie?przyłozyc probówke do kabli przy silniczku?ale jakich bo podejrzewam ze jest ich kilka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się