Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Demotaż wahaczy górnych - śruba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio wymieniłem u siebie amorki z przodu i górne wahacze. Śruby oczywiście stały. Palnik na propan butan z  allegro dał radę. 15 minut grzania na stronę i śruby wyjęte. Wkoncu wróciła radość z jazdy. Czy konieczne musi być srebrna śruba, bo dałem czarne i dużo smaru grafitowego. Akurat takie miałem bo zostały z b5 

Edytowane przez Robozz
Opublikowano

Liczy się twardość kolor bez znaczenia.

Opublikowano

Palnik jest fajny jak mamy wachacze do wymiany gożej jak do odzysku.Dawniej w focusie były problemy z śrubami w tulejach wachaczy z tyłu a i vw nie chciał być gorszy to w golfach od 5 w górę oraz a3 8p równiez stają. Tuleja z  aluminium plus stalowa śruba = problem.

Opublikowano

Jak zwrota żeliwne to walić młotem i lać wd musi poddać się.

Gorzej jak alu.

Mogło być gorzej np w Sharanie śruba wchodzi w gwint i pęka często wtedy tylko ratunek wiertarka.

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, czy wahacz z tak pęknięta tuleją - górny tylny kwalifikuje sie do wymiany ?

Stuków brak, auto prowadzi się normalnie, głębokość pęknięcia to jakieś 4-5 mm

 

 

wahacz.JPG

Edytowane przez adieuu
Opublikowano
4 godziny temu, adieuu napisał:

Panowie, czy wahacz z tak pęknięta tuleją - górny tylny kwalifikuje sie do wymiany ?

Stuków brak, auto prowadzi się normalnie, głębokość pęknięcia to jakieś 4-5 mm

 

 

wahacz.JPG

Tak i nie ma się nad czym zastanawiać, ewentualnie sama tuleja metal-guma jak się opłaca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...