kris_lpgcars Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Witam jak do tej pory wlozylem turbo i kolektor z awx auto wydaje się być jakoś mocniejsze bo w sumie ilość powietrza mówi sama za siebie ale teraz kolejna sprawa mi po głowie chodzi mianowicie nie mam zamiaru lądować ani większych wtryskow ani fmic tylko mała prerobka coby zwiekszyc przeplyw powietrza przez niego ale do rzeczy cy jest sens montowania map sensor z awx czy ten wystarczy co mam znaczy seria oczywiście wszystko zakończy virus ale oczywiscie skarbonka sie ostatnio wyczyscila wiec soft musi na kase poczekac. A jak pytanie o jedno to jeszcze czy maf będzie miał jakieś większe znaczenie jak dojdzie do tego soft pytam bo zmiany przeprowadzam stopniowo i wole wiedzieć będę bardzo wdzięczny za pomoc
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 jak śmigasz na 1.5 bara to nie trzeba zakładać map od awx jakbys chciał zapodać BRD to musisz mieć wiekszy map pomyśl o wydajniejszym fmic lub większym IC bo latem będzie puchnąć pomyśli taże o bezpieczeństwie czyli chłodniczka oleju od AWX i mocniejsze spowalniacze 312mm lub przepływka od AWX na razie to Twój AJM jeszcze nie zaczął połykać kasy
kris_lpgcars Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Jak do tej pory olej trzyma się w granicach do 90 stopni jak zacznie się robić ciekawiej to zacznę zmieniać z przeplywka chciałem się upewnić czy jest sens a icek sprubuje udroznic ten co jest przed zmianami zhamowalem me 4 kółka i wyplul to co fabryka mu dała wiec myśle ze w okolice 160 po virusie uderze bynajmniej graty od awxa to max co chciałem zmieniać bo przecież rajdowki z niej nie zrobię o heblach pomyśle a co do trakcji to nawet przy lepszym przyspieszaniu na serii asr miał co robić z miejsca co ja mogę wymagać o mojego leniwego automata
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 jak zrobisz wyruska to oliva będzie się szybko gotować
kris_lpgcars Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Podejrzewam ze przerobiles ten temat czyli do jakich temp wędruje oliwka po virusku
Iverson Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Podejrzewam ze przerobiles ten temat czyli do jakich temp wędruje oliwka po virusku przy 200km/h dochodziła do 120*C
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 zależy na jakim oleju śmigasz ale na wirusku szybciej się grzeje z uwagi na naszą świadomość, że mamy więcej PS pod maską
kris_lpgcars Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Czyli podsumowujac icek do małej przerobki przeplywka do podmianki na awx coś większego do studzenia oliwy jakies hebelki tzn 312 to by bylo na tyle (chyba) z mojego grzebania pod maska bo skrzyni to tylko wymiana oleju będzie się nalezala zeby biegi ladnie zmieniala
Cristoforo Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 żeby wymienić przepływkę musisz zapodać górną częśc obudowy filtra powietrza od awx ale z passata FL i wąż gumowy od przepływki do turbiny
Piotrek98igo Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 daruj se zabawe z ta przeplywka(pic na wode),w UK chlodniczka nie potrzebna ci bo caly czas zimno macie,chyba ze smigasz duzo po autostradach z duza predkoscia.
kris_lpgcars Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 No czasami to jak usiade na autostradzie to min godzina dymania z min 75mph non stop , a co do przeplywki to jak ona sie ma do wiekszej wydajnosci bo jedni mowia ze wymienic a drudzy zeby zostawic wiec teraz juz nie Wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się