Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] LOGI po chipie do oceny


jnx

Rekomendowane odpowiedzi

Chip robiłem u gościa w pabianicach, nie mam wykresu. => http://www.chiptuning.com.pl/

ktoś na forum napisał że gość zapomniał o limiterach - to coś znaczy w tym przypadku ?

logi zrobiłem tak jak kazaliście 004,008,010,011.

WOOJ.jpg

dodatkowo 000 oraz 001 :

qCoL0.jpg

zapraszam do oceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś na forum napisał że gość zapomniał o limiterach -[/url]

nie ktos tylko ja napisalem ... :evil:

i tak jest ... zapomnial o limiterze doladowania ... a jak ten soft ma dawac 140 koni to ja jestem swiety ... :decayed:

zrob jeszcze 001 to bedzie wszystko wiadomo ...

p.s kiepsko to wyglada ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tylko dodam że logi robiłem pod dużym obciążeniem. pełny bak plus 150kg w bagażniku i pasażer z boku.

kiepsko ? tzn. ?

To w jaki sposób mam 10 sek do setki ?

Co jest tu źle , co należałoby poprawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tylko dodam że logi robiłem pod dużym obciążeniem. pełny bak plus 150kg w bagażniku i pasażer z boku.

kiepsko ? tzn. ?

To w jaki sposób mam 10 sek do setki ?

Co jest tu źle , co należałoby poprawić ?

zrob 001 dynamiczne ...

ja bym poprawil wszystko ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej ale to już jutro dopiero zrobie 001.

tzn co dałbyś bardziej od dołu ? ja zasadniczo chciałem mieć kopa od 2000 dopiero, ale co jest źle ? dawka paliwa powinna być w zakresie 2000-4000 na 51mg/R ustawiona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej ale to już jutro dopiero zrobie 001.

tzn co dałbyś bardziej od dołu ? ja zasadniczo chciałem mieć kopa od 2000 dopiero, ale co jest źle ? dawka paliwa powinna być w zakresie 2000-4000 na 51mg/R ustawiona ?

turbawka ładuje prawie serie AFN-a i tu go boli :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś wytłumaczyć co to jest ten limiter doładowania? :mysli:

na chłopski rozum w tym sofcie "tuner" nie podniósł wartości limitu doładowania i zostawił prawie serie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tez "dopiescil" limitery na dawce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak ten soft ma dawac 140 koni to ja jestem swiety .

zgadza się max 120 jest :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 10KM więcej?

Przecież czuć dużą różnice w jeździe i e36 140KM i vectra 147KM nie daje rady, więc jak to ?

Po drugie spanky mówisz że poprawiłbyś wszystko, to co jeszcze byś poprawił oprócz ustawienia ciśnienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szału nie ma w tych logach, tak dla porównania w seryjnym sofcie wartosc doładowania masz 1948 a u ciebie jest podniesiona tylko do 1989mbar, a tą suszarke mozna podkręcic bezpiecznie na 1,1-1,2 bara(2200) tyle przynajmniej kiedys miałem w swoim na logach :gwizdanie: wiec te 10s do 100 to chyba bez jakiejkolwiek dokładności :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dawka paliwa ? 51 to już jest chyba optymalnie ? ej no niech się ktoś wypowie całym tematem bo takie pół słówka kurde ciężko zebrać do kupy :tongue4:

Mam możliwość podjechania na korektę. O co go poprosić żeby co zrobił i na jakie wartości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina ma ładować przynajmniej 2150 (moja ładuje 2198 :kox:) a nie jak teraz masz 1989

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dawka paliwa ?

bedzie 001 , bedzie wiadomo jak jest rzeczywista dawka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziś zrobie 001. i mam nadzieje że się wszystko wyjaśni :cool1:

Okej zrobione 000 oraz 001 :

qCoL0.jpg

i co radzicie ?[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 14:30_________________________________________________jeszcze zauważyłem że autko coś nierównawo chodzi - jednego dnia i a drugiego inaczej... a.. raz od 1500 do 4000obr robię w 13sek a raz w 9.5sek... :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak myslalem ... dojebane paliwa nastawnikiem ... :evil:

a te skoki w przyspieszeniach to prawdopodobnie wynik niekontrolowanych skokow doladowania [wspomniany wczesniej limiter]

jednym slowem dla mnie soft smietnik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co proponujesz w tej kwestii ?

tak czy inaczej muszę podjechać do niego na korektę.. tylko co mu kazać zmienić? żeby nie dowalac paliwa nastawnikiem - a czym ? i co jeszcze mu kazać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...