PERSHING 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Witam prosze o ocene po wymianie Turbo (regenerowane) moim zdaniem za pózno sie "budzi" Prosze o ocene zanawców tematu co może byc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 trochę mało widoczne :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 no pozno ... kat jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinamm1 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Też miałem taki problem że turbo późno wstawało. W moim przypadku N75 był do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PERSHING 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 katalizator jest wycięty znaczy wywalony środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 przeplywka troche przycina w gornej partii obrotow,a co my robimy w tym dziale/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PERSHING 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Spanky powiedz co sądzisz o tej przepływce ?? co kolega wyżej napisal ,czy n75 może powodowac tak pózne wkręcanie się turbiny ?? Pozdrawiam Wymieniłem dzisiaj wszystkie wężyki od podciśnienia jak odłączyłem wtyczkę od N75 to auto zrobiło się jeszcze bardziej mułowate czy N75 u mnie nie domaga ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jak wypniesz wtyczkę od N75 to auto od samego początku pójdzie w trybie awaryjnym więc nic nie da wypinanie wtyczki, po rozbujaniu się na obrotach turbo ładnie pompuje ale faktycznie z początku ma niedosyt, proponuję zrobić taki myk : kawałek wężyka zbrojonego wewnątrz oplotem zakupiony np. w Praktikerze za 5 zł od metra podepnij bezpośrednio jednym końcem pod króciec przy wężyku idącym od pompy podciśnieniowej do serwa a drugi koniec podepnij od razu pod króciec VAC przy N75 i wtedy jeszcze raz zloguj 011 - jeśli wtedy turbo będzie wstawać prawidłowo to jeszcze masz gdzieś straty podciśnienia, eliminuj kolejno następne elementy podciśnienia podłączając kolejno w podobny sposób N18, akumulator podciśnienia. Daj znać co wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PERSHING 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 dorzucam logi po wymianie N 75 Jeżeli mozna proszę zamknąć temat jak wszystko ok Pozdrawiam i dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Jest lepiej ale nie idealnie, zawor wymieniles na nowy/uzywany, ori/zamiennik ? wszystkie wezyki podcisnienia sprawdzone ? Przeczysc lmm np. izopropanolem pozniej dobrze wysusz, bo troche przycina i wstaw ponownie 11, 03, 08 na 3-cim biegu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PERSHING 0 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 n75 nowy ori węzyki podciśnienia sprawdzone wymienione na nowe w sobote przeczyszcze lmm środkiem do przepływomierzy bo taki mi zostal i wstawie logi zobaczymy jak wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się