Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Gdzie + a gdzie masa w N75


PERSHING

Rekomendowane odpowiedzi

trzymając N75 w ręce w ten sposób, że gniazdko na wtyczkę będziesz miał u góry a króćce na wężyki na dole (czyli będziesz trzymał w ręku N75 do góry nogami) i będziesz patrzył na wprost gniazdka w nim na wtyczkę to pin lewy to masa a na pin prawy musi być podane zasilanie takie jak napięcie na akumulatorze. Podałeś dwa te same oznaczenia N75 więc nie wiem ocb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o 1H0 i 1J0 bo u mnie jest 1Ho a chce zastąpić 1j0 tylko u mnie jest prostokątna wtyczka a w 1j0 jest owalna a różnica w cenie połowa kwoty n75 i dlatego chcę przerobic wtyczkę

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiało możesz je zamienić, obydwa działają tak samo i masa oraz + na tych samych pinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Odgrzeje troche kotleta :) Otoz zaczalem walke ze swoimi notlauf'ami. Na 3-biegu kreci do ok 3700-3900 i bum - muł. Na pierwszy ogien poszedl N75. Pomierzyłem dzisiaj go multimetrem i opor na nim wynosi 15 Ohm (prawidłowa granica 14-20?), a napiecie pomiedzy pierwszym pinem wtyczki a masą silnika 6V (ponoc ma wynosi okolice ladowania akumulatora (?) a u mnie wynosi ladowanie aku 12,9V). Czy te wyniki juz oznaczaja ze N75 do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Odgrzeje troche kotleta :) Otoz zaczalem walke ze swoimi notlauf'ami. Na 3-biegu kreci do ok 3700-3900 i bum - muł. Na pierwszy ogien poszedl N75. Pomierzyłem dzisiaj go multimetrem i opor na nim wynosi 15 Ohm (prawidłowa granica 14-20?), a napiecie pomiedzy pierwszym pinem wtyczki a masą silnika 6V (ponoc ma wynosi okolice ladowania akumulatora (?) a u mnie wynosi ladowanie aku 12,9V). Czy te wyniki juz oznaczaja ze N75 do wymiany?

To może najpierw zacznij od zrobienia logów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo słuszna odpowiedz :) dzisiaj zamawiam kabla i bede probowal bawic sie w pana diagnoste :) myslalem ze moze da sie sprawdzic dzialanie tego zaworu bez logow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rezystancja cewki N75 mieści się w prawidłowym zakresie, można go oczywiście sprawdzić bez vagowania ale w tym calu należy podać mu zasilanie i masę na "krótko". Przy podanej masie i plusie ma być drożne przejście pomiędzy króćcem ATM a OUT (zaciągając powietrze ustami przez króciec OUT a zamknięte przejście pomiędzy króćcem OUT a VAC) i odwrotnie - bez plusa powinno się dać zaciągnąć powietrze ustami przez króciec OUT z króćca VAC a nie przez króciec ATM - jeśli tak jest to N75 jest sprawny a jeśli tak nie będzie to trzeba go rozebrać i sprawdzić jak wygląda wewnątrz (zabrudzony, zacięty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...