burzyk Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Witam, Mam pytanie w kwestii j/w, mianowicie ten dłuższy wąż ciśnieniowy dochodzący do IC pękł, kupiłem używkę u miejscowego "rozbieracza" numer ten sam, ale różni się ostatnią literką (miałem C a ten nowy ma K) jest krótszy o 15 mm na górnej części zaraz za zgięciem i zakładając go trochę jest nienaturalnie naciagnięty, (o tą różnicę) założyłem grubszą opaskę, bo cieńka sobie nie poradziła i puszczało olej (moc była ale nie w pełni, turbo nie gwizdało tylko syk straszny) z tą grubszą jest delikatne sączenie (minimalna kropelka po 120 km jazdy, jeszcze dokręcę opaskę na maxa, ale turbolek pogwizduje i pełna moc wróciła) chciałem się dowiedzieć czy ta długość może mieć jakis wpływ na autko czy czymś to grozi?? robiłem logi i ciśnienie doładowania jest bardzo zbliżone do zaplanowanego miejscami pokrywa się z nim wiec autko śmiga ale martwi mnie ten krótszy wąż... Czekam na opinie. pozdro
audi.wielun Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Że jest krótszy o 15mm to nic,byle był 100% szczelny
burzyk Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Szczelny jest 100% bo mu opaski od bizona wpakowałem skrcane śrubą i grube na 12 mm więc nic już nie puszcza dzięki za odp pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się