Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa, remont automatycznej skrzyni biegów AG4 01N (DMX) w A4 1997r 1.9tdi


onsork

Rekomendowane odpowiedzi

ja się z naprawą swojego bujam już 3 tygodnie.. z jednego problemu w drugi.. ale nie poddaje się demontaż skrzyni opanowany na tyle że robię to w półtora godziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś chciał skrzynię AG4 mogę odsprzedać, auto śmiga na skrzyni, tylko jak wspominałem ma na zimnym poślizg z 2 na 3 bieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie automat zaczął zrywać trzeci ibieg a jak wbił czwarty to tylko uślizg cały czas a prędkość nie wzrasta komputer wyświetlił że padło sprzęgło hydrokinetyczne skasowałem i po ponownym podłączeniu znowu to samo wymontowałem wysłałem do regeneracji zamontowałem i ... to samo po tem się dowiedziałem że sprzęgło mogło się spalić więc demontarz skrzyni i tak jak na tym materiale tarcze cierne na sprzęgle k3 zwęglone zamówiłem tarcze przekładki i podstawe bo była zniszczona przez pierwszą tarczke i ... to samo. ręce opadają co może być przyczyną takiego zachowania skrzyni może ktoś miał taki przypadek albo wie co z tym zrobić

usuwałeś tylko skutek a nie przyczynę usterki

należy wymienić przede wszystkim tłok w koszu k3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest to najprawdopodobniej brak czujnika temperatury płynu, oleju w skrzyni biegów, a temperatura jest najczęstszą przyczyną usterek w automatach

kolego mam pytanie, ponieważ mam taką samą skrzynię, a wyskoczył mi błąd 00300 czyli właśnie czujnik temperatury płynu w skrzyni to jak to możliwe, żebyś nie miał takiego czujnika ?

dodam, że mój problem polega na falowaniu obrotów przy stałej prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po podłączeniu do waga i połączeniu ze skrzynią wyskakuje mi coś takiego 01N927733BB AG4 Getriebe 01N 2781

chciałbym się dowiedzieć co to za skrzynia?? ilu biegowa??? jaki olej zalać i czy trudno wymienić filter w książce serwisowej i na nalepce w kole zapasowym jest oznaczenie DFK-czy to zonaczenie skrzyni???

podczas jazdy wydaje się jakby było 5 biegów??? ale to chyba niemożliwe audi a4 1996 rok.prosiłbym o jakąś poradę wymiany oleju i filtra. Nienawidzę warsztatowych zdzierców ,, a jeśli jest to możliwe do wykonania osobiście to ja lubię takie roboty..[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 18:06_________________________________________________właśnie przeczytałem numer ze skrzyni u góry DFK 22086

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 4 biegi - jak się zmienia olej jest opisane na forum, podobno nic trudnego ale ze mnie lewa ręka jeżeli chodzi o mechanikę, więc się tego nie podjąłem i podjechałem do mechanika.[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 22:18_________________________________________________Muszę odświeżyć temat...

od mojej naprawy zrobiłem bardzo mało bo jakieś 5 000km, pojechałem na gwarancji do Palki bo skrzynia praktycznie nie używała 3go biegu. Odebrałem na drugi dzień, pojechałem na tygodniowy wyjazd i jest gorzej niż było ! Teraz z 1 na 2 jak zmienia to jest taki uślizg i szarpnięcie, że głowa o zagłówek wali ! Normalnie to, w jakim stanie mi oddali auto zakrawa o rozbój w biały dzień !

We wtorek z rana u nich jestem znowu - masakra jakaś !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Zbychu :)

Mamy juz czwartek a Ty sie nie odzywasz.

I co tam u Palki wyszlo, jestem ciekawa gdyz sama tez tam bywam.

Pozdrawiam Dana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - im raczej nie można nic zarzucić :)

Co prawda wymienili znowu sterownik i pojechaliśmy na jazdę testową. Jak jechał mechanik było OK - przesiedliśmy się i zaczęło szarpać, miły człowiek podłączył komputer i coś tam adaptował - samą skrzynię oraz przepustnicę i jeszcze coś - nie wiem, potem autko szło jak marzenie, mięciutko i płynnie. Wróciłem do katowic i o dziwo słyszę jakieś metaliczne dźwięki... no to pierwsze co pomyślałem - skrzynia. Zadzwoniłem, przyjechali z lawetą, ale stwierdzili nausznie, że to silnik. Zapłaciłem za lawetę - 150zł - cena OK, i wezwałem swoją żeby odstawić autko do mojego mechanika... teraz czekam na diagnozę.

Generalnie Palka jest OK, tylko ciekaw jestem, czy była potrzebna wymiana sterownika, czy wystarczyłoby od razu zrobić adaptację...

Podsumowując polecam... bo zawsze można się z nimi dogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :)

Tez uwazam ze sa mili, ale czy wymiana sterownika jesli to nie skrzynia tylko silnik byla potrzebna?

Mam nadzieje ze koszty sterownka nie byly duze?

Napisz jaka jest diagnoza koncowa.

Pozdrawiam Dana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik, a konkretnie pompa wody mi się posypała nie ze względu na serwis u Palki - zbieg okoliczności...

a sterownika sądzę, że nie trzeba było wymieniać, tylko za pierwszym razem jak go wymienili mieli zrobić od razu adaptację - a tak podwójna robota.

Wszystko robili w ramach gwarancji.[br]Dopisany: 21 Sierpień 2011, 15:18_________________________________________________powiem tak, jestem totalnie wkur**** - skrzynia dalej robi to co robiła, czyli chodzi chu**** !! Dodatkowo dowiedziałem się, że sterownik jest pod nogami pasażera a tam nikt nigdy nie zaglądał więc jak mi mogli 2 razu sterownik wymieniać ???!!! jutro od rana ich atakuję - nie popuszczę, jak trza będzie to ich nawet do sądu podam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik tzn masz na myśli komputer od skrzyni czy sterowanie w sensie płyta sterująca w skrzyni?

Dla mnie sterownik w automacie to płyta sterująca z zaworami i elektrozaworami. Znajduje się wewnątrz skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOMPLETNIE ODRADZAM SERWIS U PALKI

Dziś odebrałem auto, a raczej to co z niego zrobili !!!

1. karoseria ociekała jakimś olejem

2. upieprzona tapicerka drzwi i podłokietnik, nie wspominając o dywanikach (folia była tylko na siedzeniu i kierownicy )

3. grzebane coś przy zegarach, wszystko opalcowane - nie zapala się kontrolka świec żarowych ! Ciekawe co robili ?

4. kazali mi zapłacić na gwarancji jeszcze 50zł za to, że zaprogramowali komputer - podobno ustawiony był na skrzynię manualną ?!?!?! Ciekawe jak od 26 lipca jestem u nich co tydzień !

5. odpadł mi przedni zderzak jak tylko od nich wyjechałem !

6. śmierdzi olejem w środku tak, że środek nadaje się do prania!

oczywiście szefa już nie było...

SYFIARZE JAKICH MAŁO !

TAKIE WARSZTATY RADZĘ OMIJAĆ !

W życiu już do nich nie pojadę !

Jak masz drogie auto i chcesz, żeby Cię skroili to jest to warsztat dla Ciebie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A kluczyk od immo się świeci ?? Jeśli nie to prawdopodobnie masz usunięte immo w sterowniku silnika - czasem po usunięciu na stole pod programatorem wywala się kontrolka od świeczek .

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...