marek2222 0 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 no witam .niedawno wskakiwal mi tryb awaryjny powyzej 3 tys.obr.wymienilem n 75 i przez tydzien bylo ok teraz znowu tosamo .turbina po regeneracji.macie jakies pomysly? stosuj 2 punkt regulaminu pre_pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_West_ 0 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 sprawdz bledy jakie sa zapisane w sterowniku byc moze masz nie szczelen wazyki przy zaworku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 najlepiej to zrob logi,posprawdzaj dolot moze jakas nieszczelnosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 no witam .niedawno wskakiwal mi tryb awaryjny powyzej 3 tys.obr.wymienilem n 75 i przez tydzien bylo ok teraz znowu tosamo .turbina po regeneracji.macie jakies pomysly? uszkodzony N75 zle wykonana regeneracja turbulum nieszczelnosc ukladu pidcisnieniowego turbulum zapnij Vag'a .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbs2360 0 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Mam pytanie od czego zacząć, gdzie sprawdzić nieszczelność ukladu pidcisnieniowego turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 na wszystkich wezach turbo=intercoler=n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Mam pytanie od czego zacząć, gdzie sprawdzić nieszczelność ukladu pidcisnieniowego turbo cienkie przewody od zaworka N75 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbs2360 0 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 W związku z tym że wymieniałem zaworek mogłem coś spierniczyć. Chcialeś się zapytac czy duże jest w nich cisnienie. Bo musze dobrze przegazować fure żeby mi sie włączył tryb awaryjny. Musze jej dać ponad 3500obr i wtedy włącza się tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Zaczynasz od du..y strony kolego. Pierwsze co powinienes zrobic to LOGI. Bez tego kazda porada to kolejne koszty po Twojej stronie i niekonieczne rozwiazanie problemu. Jesli chcesz tak dzialac nadal to zmieniaj wszystko od turbiny po n75 (a to juz masz za soba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się